Japanese Power
Donateur
Denk dat Dennis al even niet meer op het forum is geweest... en dan gebeurd er een hoop.
Denk dat Dennis al even niet meer op het forum is geweest... en dan gebeurd er een hoop.
Dat is een open deur. Alhoewel ik voor mijn Skoda toch wel vrij vaak complimenten krijg.
Die had ik en voor mij is de Skoda perfect hoor, zoals ik hem nu rijd. Volledig aangekleed, snel en betaalbaar qua bijtelling. De buurman kan wat mij betreft krijgen wat Rooie Jozef had, ik ga voor hem niet krom liggen.Als je de keuze hebt, iig lekker rijden wat je zelf leuk vindt
Tsja het was je meer behoeden voor de foute keuze.....ook al zijn de Skoda forumleden het er niet mee eens
Nee hoor, er zijn gelukkig ook positieve reacties. Zelfs duimpjes op de snelweg en bij het verkeerslicht. Maar van je familie verwacht je zo’n dooddoener niet. En daar heeft @EdK inderdaad gelijk gekregen. Het is soms negatief. Maar ook veel positief. Alleen het negatieve komt soms uit hoeken waar je het niet van verwacht...Ben ik dan de enige Skoda rijder waar ze wel af en toe hun nek omdraaien? Of ligt dat misschien dan toch aan iets anders
Je woonde toch in een buurt met alleen Amisch mensen ??? Tsja dan is t wel logisch natuurlijk....Ben ik dan de enige Skoda rijder waar ze wel af en toe hun nek omdraaien? Of ligt dat misschien dan toch aan iets anders
maar huidige Skoda eigenaars hebben er toch precies meer "last" van. 10 jaar geleden reed alleen de rationele autorijder in een Skoda en nu rijdt een autoliefhebber ook Skoda en oei, wat doet het "pijn" als men de wagen toch nog steeds onderschat.Dat is niet exclusief voorbehouden aan Skoda eigenaars/berijders .