JD tuning groep/kortingsactie

roobbie

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Heb enige tijd geleden mijn O2 1.6Tdi in moeten leveren vanwege een nieuwe werkgever. Deze auto was getuned door JD, wat het tot een fantastische auto maakte.
Nu rij ik een Prius Wagon (braaaaaak), maar gelukkig valt er een Golfje VI 1.2 DSG vrij binnenkort en mag ik omruilen.
Ga eerst even op vakantie, maar als het kan wil ik meedoen met de groepsaankoop. De teller staat ruim boven de tien toch?

Groet,
Rob

CDK

Forumguru
Meedoen kan helaas niet meer, maar in mijn onderschrift staat een andere aanbieding, misschien is dat een optie voor je? En anders het volle pond bij JD betalen ;)

roobbie

Nieuw lid
Hallo Corné,

Dank voor je reactie. Mark van JD heeft me op deze groepsaankoop gewezen, waarbij ik er dan ook van uit ga dat als JD als leverancier dit aangeeft het ook geen probleem kan zijn?

Inmiddels rij ik bijna twee weken in de 1.6TDI GBL en ben positief verrast! Moet zeggen dat dit blok icm 6-bak veel prettiger (lees soepeler) rijdt dan mijn O2 1.6 TDI en hij is zeker voor mij ook snel genoeg.

Ik verwacht dan ook niet dat ik na de 1e beurt overga op tuning. Volgens mij ben ik allang uit de lijst geknikkerd, maar vind het wel zo netjes dit überhaupt even te melden...zeker ook na zo'n lange radiostilte mijnerzijds :bloos:

Jullie allen natuurlijk veel rijplezier gewenst :jaja:

Bovenaan Onderaan