JD tuning groep/kortingsactie

muurman

Senior Member
Ik zie niet in waarom je zou wachten. Je bent zelf degene die het gaspedaal bediend

Die vouchers is een goed idee. En dan degene die een voucher wil dan wel bv 20% laten aanbetalen.

en qua korting: tja vind 20% al behoorlijk wat. Wil je goedkoop kies je toch een goedkope tuner.
JD is denk ik de beste tuner dus daar betaal je naar.

Update:

Deelnemers tuning @JD Engineering Lochem
01) @Skoda Rider (1.6 TDI - DSG7)
02) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk)
03) @micky (1.6 TDI - DSG7)
04) @Helly???? (1.4TSI - DSG7)
05) @Anoniempje (PM aan mij)
06) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013)
07) @mcgrover (1.2TSI)
08) @felix78 (1.2 TSI- 2013)
09) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008)
10) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7)
11) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) VOOR einde juni!!!
12) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk)
13) @TurboBooster (Audi TT 8N Quattro 1.8- 20VT 225PK)
14) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk)
15) @
16) @
17) @
18) @
19) @
20) @

Komt gezellig langs langs (geen tuning):
01) @ertromp (maar niet op de 24e mei of tijdens de nazomer meeting VAG Techniek :D)
02) @Corné de Kluijver als er een dag van gemaakt gaat worden kom ik ook :jaja: (niet op 24 mei of 6 september)
03) @Desperado (als de datum schikt)
04) @muurman ( als het in de planning past )
05) @Luuk Thijssen ( als het uitkomt --> OVB )
06) @internetboarder (zie boven OVB )

micky

Forumguru
Ik zie niet in waarom je zou wachten. Je bent zelf degene die het gaspedaal bediend

Die vouchers is een goed idee. En dan degene die een voucher wil dan wel bv 20% laten aanbetalen.

en qua korting: tja vind 20% al behoorlijk wat. Wil je goedkoop kies je toch een goedkope tuner.
JD is denk ik de beste tuner dus daar betaal je naar.

Ik heb geen probleem met aanbetalen, lijkt me een goed plan, het gaat mij er in ieder geval om dat wellicht de dag georganiseerd wordt voordat ik mijn auto heb, overigens zou ik ook gewoon naar de dag komen met mijn huidige auto, gewoon voor de gezelligheid en kennismaking.

dirkkroneman

Forumguru
Tsja dat zul je moeten overleggen met JD. Ik zei ook: ik denk dat het niet nodig is (aanbetalen) maar JD zal je daar alleen uitsluitsel over kunnen geven ;)

muurman

Senior Member
@muurman Dat gaat al niet meer lukken..........er staan in elk geval al 2 audi's bij ;).
Tja lastig. Beetje appart als je als skodaforum een dergelijke actie doet om dan andere merken ook toe te staan.
Maar van de andere kant.. mensen die al lange tijd op het forum komen en dus iets met skoda hebben ook wellicht wat bot als je die weigert.

Gelukkig ben ik niet degene die de grenzen moet bepalen.
Denk dat JD en de topicstarter het maar moeten bepalen.

dirkkroneman

Forumguru
JD maakt het niks uit, en als we hier "anderen" moeten gaan weigeren.. Het gebeurt zo vaak dat er andere (VAG) auto's komen op dat soort meetings/acties. Dat kun je weten als je bijvoorbeeld de laatste meeting mee hebt gemaakt ;)

bluskabouter

Forumguru
i.d.d. Noord 26, onze vorige, een fabia combi is getuned door JD.
stond toen echter wel bijna 15000 op de teller.

zet me maar op de lijst, yeti adventure 1.2 tsi van oktober 2013.

de definitieve datum volgt nog?
werk in ploegen, kan ik er rekening mee houden.

CDK

Forumguru
UPDATE:

Deelnemers tuning @JD Engineering Lochem
01) @Skoda Rider (1.6 TDI - DSG7)
02) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk)
03) @micky (1.6 TDI - DSG7)
04) @Helly???? (1.4TSI - DSG7)
05) @Anoniempje (PM aan mij)
06) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013)
07) @mcgrover (1.2TSI)
08) @felix78 (1.2 TSI- 2013)
09) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008)
10) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7)
11) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) VOOR einde juni!!!
12) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk)
13) @TurboBooster (Audi TT 8N Quattro 1.8- 20VT 225PK)
14) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk)
15) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013)
16) @
17) @
18) @
19) @
20) @

Komt gezellig langs langs (geen tuning):
01) @ertromp (maar niet op de 24e mei of tijdens de nazomer meeting VAG Techniek :D)
02) @Corné de Kluijver als er een dag van gemaakt gaat worden kom ik ook :jaja: (niet op 24 mei of 6 september)
03) @Desperado (als de datum schikt)
04) @muurman ( als het in de planning past )
05) @Luuk Thijssen ( als het uitkomt --> OVB )
06) @internetboarder (zie boven OVB )

micky

Forumguru
@Skoda Rider , een korting op de DSG aanpassingen zou leuk zijn, wellicht dat je dat nog even aan kunt stippen..
Ik heb begrepen (na een belletje vandaag met JD) dat ze de koppelbegrenzer standaard aanpassen bij de tuning

Een voucher zou idd wel een goede optie zijn. Voornamelijk om dat mijn garage wel akkoord gaat onder voorwaarde dat de wagen eerste beurt heeft gehad. Iets met 1e olie en metaal deeltjes dat als polijstmiddel werkt? Klinkt als vaag verhaal.... Overigens zou de O3 maandag geleverd worden, maar weer uitgesteld. Besteld 1e week dec, maarjah das een andere topic.... Overigens wel relevant gezien de eerdere vraag wie z'n wagen nog niet is geleverd.

Race Eend

Forumguru
@Skoda Rider , een korting op de DSG aanpassingen zou leuk zijn, wellicht dat je dat nog even aan kunt stippen..
Ik heb begrepen (na een belletje vandaag met JD) dat ze de koppelbegrenzer standaard aanpassen bij de tuning

Bij een DSG tuning...
Als je geen DSG tuning neemt wordt ook de koppelbegrenzer niet aangepast.

Echter bij gebruik van een externe ecu of slimme trucjes in de motorcomputer, kun je simpelweg 'om de koppelbegrenzer van de bak heenwerken'. Voor een stage 1 is dat laatste voldoende, al is het voor sommige modellen mooier om de bak software mee te pakken (bv bij de oudere DSG7 modellen om te zorgen dat hij niet bij 5kph al in de 2e versnelling gaat rijden en de 2e koppeling sloopt en we zorgen er voor dat hij niet meer bij 60kph al in de 7e versnelling loopt te brommen).

DSG tuning kan in deze actie ook met dezelfde kortingen overigens. We kunnen (op de nieuwste Golf 7 generatie MQB dsg bakken na) ook alle DSG's in huis tunen met onze eigen DSG software.

CDK

Forumguru
Voor de nieuwste DSG bakken geleverd op de MQB platform auto's kan je bij TVS terecht voor aanpassingen, evenals voor de oudere types uiteraard ;) Ook voor OBD tuning van alle nieuwe motoren, maar dat staat reeds in een ander topic vermeld.

Bovenaan Onderaan