Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

guitar_billy

Senior Member
@Spoelie, blij dat het voor jou werkt want het staat wel strak die C5 antenne.
Wat voor radio heb jij in jouw Skoda van 2008?

@Jee13, je hebt ondertussen een super custom auto. Nog iets in de pijplijn of zit alles er nu al op en aan...

CDK

Forumguru
ander kleurtje, standaard zijn ze een tikkie gelig en ik wil ze witter hebben met een twist blauw er in om beter met de leds te matchen ;)

Joske

Forumguru
tijd voor een apart topic zou ik gaan denken :D
(en voor Jeroen zijn topic niet verder te vervuilen)

Jee13

Forumguru
Heb voor een aantal dagen een ander huis. In Belgie:maakmegek:

Kon het niet laten om de skoda vanmiddag ook even op de foto te zetten

20140812_131035.jpg

20140812_131152.jpg

20140812_163512.jpg

20140812_163549.jpg

Jee13

Forumguru
Thx, zal best lukken hier in de Ardennen

Aan het eind van de middag met de kleine man een verkenningstocht gedaan op de MTB rondom Coo/Stavelot
Was leuk en klimmen en dalen ging goed, echter na 8 km door een zware bui getroffen, alle paden veranderden in stromende riviertjes en het koelde behoorlijk af.
Mijn zoon deed het super en hielt het vol totaan het huis, daarna samen onder de warme douche

Onderweg hellingspercentages van meer dan 10% gehad en ik kan je vertellen dat ik die op mijn fiets (full suspension 29er) veel makkelijker pak dan mijn zoon van 8 op zijn hardtail met 24 inch wielen

Bij droge omstandigheden is het allemaal best wel te doen, maar bij zo'n hoosbui als vanmiddag: veel stromend water, diepe plassen, gladde wortels, grote losliggende stenen, zachte bewegende ondergrond.

Gelukkig fiets ik nu al een goed jaar met hem en heeft hij behoorlijke skills ondertussen, was ook wel blij dat we weer terug waren en meerdere malen gezegd dat ik trots op hem was, zo hielt hij het nog een beetje vol:thumbsup:

Een ervaring die hij niet snel meer zal vergeten, denk ik

Bovenaan Onderaan