Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
Dank joris, ik heb al een bericht aan de moderators gedaan

Ik zag dat de kwaliteit van de fotos alleen goed is als je pdf eerst download

Joske

Forumguru
@Corné de Kluijver

+1 :thumbsup:

ik stoot ook dikwijls op de datalimiet wanneer ik een wat groter stroomloopschema wil uploaden, met als gevolg dat ik een mailadres moet vragen.. op zich niet erg, maar wel voor iemand die hetzelfde schema kan gebruiken maar het niet in de kennisbank kan vinden. :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jee13

Forumguru
Zoals in ander topic gisterenavond nog even de RS gewassen

Even een foto zoals hij er nu bijstaat, wie denkt er mee over een volgende mod?
Ik zoek nog voorbeelden van fabia RS DRL op een O2 RS gemonteerd

20140721_095632.jpg

dirkkroneman

Forumguru
Je bedoelt de LED mistlampen? Die gaan helaas niet passen. Heb ik ook al naar gekeken maar passen geloof ik alleen op de FL

Jee13

Forumguru
voor zover ik heb kunnen vinden moeten de DRL/mistlamp units gedemonteerd worden en kan je het binnenwerk overplaatsen in de huidige units

Jee13

Forumguru
@Joske, nee ik wil het niet zoals op je foto, vind ik te veel aftermarket-look

@Jasper-RS , ik heb net evengoed naar mijn mistlamp gekeken en klopt dat deze units recht zijn (wel met bolling uiteraard). Ik dacht dat die led unit uit elkaar moest en het binnenwerk in huidige unit moet worden ingebouwd, dan heb je geel last van dat schuine glas zoals op de fabia of op passat

20140721_105608.jpg

umbau-nebel-auf-tfl-154745926007739794.jpg

Jee13

Forumguru
ik heb deze mod op een duits forum keer voorbij zien komen, maar weet even niet meer welk forum dit was

Ik heb je hele topic gelezen en leuke mods heb je uitgevoerd . Nu wilde ik de antenne mod gaan uitvoeren, maar weet niet zeker wat je hebt afgezaagd. Je hebt het over het kopje. Van de antenne, is dat het stukje metaal onder het schroefdraad dat eigenlijk als eerste in de antennevoet steekt?

Bovenaan Onderaan