Het is gedaan door een gediplomeerd foto en gewoon lasser, gespecialiseerd in auto's, dus het zal vast goed zijn. Problemen waren dat hij op locatie is moeten komen, en alles van nul heeft moeten maken zonder zijn shop materiaal, dan hadden de resultaten nog beter geweest. Ik weet wat ik moet doen om het nu honderd procent te maken, ik weet nu ook dat de kasten zelf nog deftig zijn maar wel extra werk gaan nodig hebben, ze zijn nog niet doorgerot maar ze beginnen stilaan, balken zijn nog keihard.
Ik zit op een kruispunt met deze build, enerzijds wil ik hem klaar hebben en rijden maar anderzijds ontbreekt me de tijd door het gezinsleven/werk, ik kom er eigenlijk gewoon niet aan toe en het is ook telkens wat nieuws. Een vriend van me ligt op de loer om hem over te kopen, wat zonde zou zijn, maar dan weet ik dat hij in goede handen is en ik vrees dat ik hem zelf toch niet snel klaar en goed ga hebben.
Zelf ben ik stiekem aan het speuren naar een automaat, BMW E46/Honda Sedan/Lexus IS200/Volvo V40 classic zijn enkele kandidaten. Maar ik weet het nog niet goed. In elk geval terug een vierdeurs, benzine, automaat.
Ook private lease bekenen ( ookal was ik er zo tegen), maar pff dat komt me toch duur uit qua maandlasten (350-450) vs mijn kleine gebruik ervan, dat ik er dan niets aan kan doen qua aanpassingen doet me eigenlijk niets, ben er zelf zowat klaar mee en heb de handen nog zat vol met de Mazda, het "zorgeloze" nieuw rijden spreekt me echter wel aan, je legt elke maand een bedrag neer en daarmee houd het op, geen zorgen geen gedoe...