@JeSko nee nee, slecht invloed van schoonmoeder. Schoonmoeder heeft nog nooit een grasmachine in haar hand gehand, laat staan naar gekeken. De voordelen van vrouw-zijn behouden ze, de nadelen geven ze door ... feminisme noemt men dat
Tja, de gazon stak haar al een paar weken de ogen uit. Moest ze in het gras gaan liggen en je kijkt over het gras, zou je haar niet zien liggen
Zei haar : "maja, t gras is nat. Dat gaat nu niet ..." tja, wat dacht je ... wrong answer. Naar buiten gegaan, in het gras gevoeld. Mijn hand kletsnat (had veel zin om mijn nat hand tegen haar kaak te kwakken ..... maar dat engeltje in mij zei : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .... chance).Soit, naar boven gegaan en wat aan de gasveren gewerkt (heyyy dat brengt geld in het laadje, gras afrijden niet
). Uurtje gewerkt en maar beslist, ondanks dat het een merde is om lang, nat gras af te rijden, toch maar het gras af te rijden. Hoogste standje gezet (als ze nu in het gras zou liggen, zie je net haar tepels
) en uurtje later kwam ze eens kijken .... gadver, nu moet je ook niet afkomen.
Ook ondervonden dat het tuinpadje er ook wel enorm gladdig bij lag na een winter. Mos en vuil op paddoek .. dat is gladdig. Dan ook maar beslist om de hogedruk boven te halen. dus 50m pad proper gemaakt. Had eigenlijk beter gewacht tot schoonmoeder nog eens langs had gekomen .... 'wil je een keer iets uit het tuinhuis halen??? had ik 6 weken gerust geweest
Daarna, ach, al het gerief staat er nu toch, kunnen we even goed het terras proper maken. Maar na een half uurtje verder te doen op het terras begon de rug te protesteren. Vorig jaar ook een paar dagen krom gelopen van de pijn. Dus nu maar wijselijk gestopt. Zoon mag verder doen. Het is toch verlof. Schoon jobke voor een gast van 13 die anders toch niet weet wat doen.
Tsja die kado's die zijn ze snel vergeten als naar zin is.............
dacht deze morgen nog naar de winkel te bellen en de bestelling te annuleren (moet nog van het magazijn naar de winkel komen en was toch nog niet betaald). Chance dat de winkel vandaag niet open was.
Maja, we hebben nu terug een fantastisch bed ... geen zin om op de zetel te moeten slapen.