Jesko's Octavia VRS !

Chrisjemol

Forumguru
Succes met de reis!
Wij zijn vorig jaar met 4-en in de up naar london gegaan, achterbakje hermetisch vol
Ging ook best
Alhoewel een station wel fijner is

Fmoon

Forumguru
Water heb ik ook altijd mee maar voor de rest rij ik tegenwoordig gewoon even lekker naar een supermarkt of iets de omgeving even in.

JeSko

Forumguru
Zoveel hadden we echt niet mee, is gewoon een heel kleine koffer natuurlijk, water en dergelijke had niet mee gehoeven, maar wat ik kan meenemen dat ik daar niet aan 3 x de prijs moet kopen neem ik mee ;) mis m'n VRS wel meer en meer, daar gooi je alles gewoon in en klaar, zijn ook nog eens weggereden van het park en daar hang je dan op de autosnelweg/ringweg met je bompa hybride ipv met je droomwagen, zonde.

Was een topweekendje, echt lekker weer gehad ook, vooral zaterdag was zomers lekker. Veel gezwommen, gegeten, gefietst, gewandeld, bootje varen, met de kinderen bezig geweest. Wel triestig om zien hoeveel kinderen zelfs in zo'n park op hun smartphones/tablets zitten... Ach, het zijn de mijne niet.

Nu terug naar het dagelijkse leven, zonde, maar we zijn alweer aan het kijken om ergens te boeken, parken zoals dit genoeg.

Batterijtjes zijn weer enigszins opgeladen.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Okki

Klopt ook veel ouders die zelfs in het zwembad ondanks een verbod dat ding vasthebben, mijn gsm is 3 dagen in de kas gebleven in het huisje en enkel savonds er eens uit geweest om mails/WhatsApp/insta te controleren , mijn vrouw had hare bij om foto's te nemen maar enkel daarvoor. Maar ik benoemde kinderen specifiek omdat die daar zijn om een leuke tijd te beleven, ouders ook wel maar het is ver weg als je kind daar maar gwn op zen telefoontje zit.

JeSko

Forumguru
Sunparks in Mol @Fmoon , lekker goedkoop en dichtbij, maar volgende keer ( deze lente/zomer nog ) gaan we toch weer uitkijken naar een ander park. Landal is een optie, of Centerparcs ergens, is toch wat meer luxe dan Sunparks.

Allgau lijkt me tof! Maar zou ik enkel doen met eigen wagen, niet met deze koekendoos atm.

Fmoon

Forumguru
@Okki

Klopt ook veel ouders die zelfs in het zwembad ondanks een verbod dat ding vasthebben..............
Ik kijk het Belgische programma… nu kom ik niet meer op de naam maar was iets van “helden van de kust” zoiets. Evengoed, als je ziet hoeveel mensen hun kinderen kwijtraken.. en maar met die telefoon in je klauwen staan… deden ze vast ook tijdens het kwijtraken. Overigens heb ik een hekel aan drukke stranden, kom er nooit. We hebben bij het vakantie adres wel een strand maar die is altijd rustig.. maar de ogen gaan niet van die gasten af.

Fmoon

Forumguru
Sunparks in Mol @Fmoon , lekker goedkoop en dichtbij, maar volgende keer ( deze lente/zomer nog ) gaan we toch weer uitkijken naar een ander park. Landal is een optie.

Allgau lijkt me tof! Maar zou ik enkel doen met eigen wagen, niet met deze koekendoos atm.
Dat gaat ook een Centerparcs worden las ik ergens… zal de prijs niet ten goede komen.

JeSko

Forumguru
@Fmoon

Dat is dan prijs maal twee idd... :(

En idd, zag je daar ook al en Sunparks is nu niet groot, hoeveel er hun kinderen verliezen doordat ze op hun scherm liggen loeren, niet te schatten.

Eltjo

Forumguru
Uuuh, zijn die kids dan niet voorzien van een tag die je precies kan volgen op je gsm.....???
Mijn moeder had mijn oudste broer (nu 60) gewoon aan een tuigje. Hij was enigszins bewegelijk.

Wat wel gewoon kan is ze een armbandje met je telefoonnummer omdoen. Moet je wel zelf je gsm meenemen natuurlijk.
Dat voor als ze iets ouder zijn en kunnen zwemmen. Als ze jonger zijn maak je samen gewoon (water)pret.

Die dikke reet van je auto (wat voor een is dat) sloeg meer op de flinke bumper, die dikke heupen, niet op de inhoud van de koffer.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Eltjo

Ja het is best een zot design voor een Yaris, hele brede heupen heeft dat ding idd. Wielen zitten achter ook erg ver naar binnen.

JeSko

Forumguru
@EdK

Ik zie een prijs van 200 euro per dag, wat nog meevalt, maar verder zie ik geen prijzen , denk ook niet dat je dat alleen betaalt. Wij waren nu rond voor 600 euro voor 4 dagen, 400 euro voor het huisje en park te huren en 200 opgedaan in het park zelf, en dat op een plek waar vooral onze kinderen zich konden amuseren, dat punt west ziet me er meer iets uit voor mensen zonder kinderen.

EdK

Forumguru
meer iets uit voor mensen zonder kinderen.
Zou je denken, en toch zie je er zomer's toch veel mensen met hun kinders lopen
Tsja zand en water is vaak genoeg voor kids om zich zelf de hele dag te vermaken...
Maar je komt er als ouder ook geheel tot rust.
Wij komen er wel voor onderhoud en is echt dagje uit met vakantiegevoel ....

Eltjo

Forumguru
Dat is vlak bij mij. Ik ben er wel eens wezen kijken. Ik kon met de auto over de steiger naar de receptie rijden.
Ook ben ik toen vanaf de buitenring via een erg nat totaal niet voor auto bedoeld gras”pad” (te zien op de Tomtom kaart) off-road gereden naar de parkeerplaats van het trammuseum. Langzaam doorrijden, want ik was bang dat stilstaan tot wegzakken en niet meer wegkomen leidde. En toen ik aankwam bij de parkeerplaats, was het daar met en slagboom afgesloten en moest ik op dezelfde manier weer terug, wat gelukkig ook ging. En dat met de S2. Haha.

Daar hoef ik dus niet te logeren en ik heb al direct tegen het huis een watertje aan staan. Helaas niet dezelfde serene rust als aan de Grevenlinge.

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
. Wel triestig om zien hoeveel kinderen zelfs in zo'n park op hun smartphones/tablets zitten... Ach, het zijn de mijne niet.
Wacht tot je kinderen wat ouder zijn. Is gewoon een trend die je als ouder heel moeilijk kan stoppen, zeker als je als ouders zelf heel veel op dat spel zit. Als je het jouw kinderen verbiedt, moet je het zelf uiteraard ook niet doen.
Merk ook sinds ik 4/5G betaalbaar is geworden dat je ook veel sneller op dat spel ligt te tokkelen.
Ik kijk het Belgische programma… nu kom ik niet meer op de naam maar was iets van “helden van de kust” zoiets.........
Niet te snel oordelen.
Mijn schoonzuster heeft een dochter die je ondanks dat je er op let , zomaar kwijt bent. Heb dat 1 maal gehad toen we haar eens meenemen naar Plopsaland. Ze was toen een jaar of 5. Wisten toen al dat het een “wegloper” was dus ik lette 10x op. Op bepaald moment kijk ik naar haar, stond naast mij, draai mijn hoofd om 1 sec naar iets anders te zien , draai mijn hoofd terug naar ons nichtje …. Weg was zo. Ze was gelukkig niet ver maar gadver, dat is beangstigend hoor.

Eltjo

Forumguru
Mijn moeder is me met zo’n leeftijd ook eens kwijt geweest op de markt. Ik stond te kijken bij de vis van de visboer.
Ook heeft ze me eens afgezet bij de kleuterschool terwijl die gesloten was. Ik was 4 of 5 jaar en mijn oudere broers moesten wel naar de school daarnaast. De vader van een vriendje van mijn broer die in de buurt woonde gaf uitkomst.

In een vreemde omgeving en dan nog een kind van een ander kwijtraken lijkt me idd niks. Wat helpt is zo een aan de hand of touw houden!

Bovenaan Onderaan