JockJam's Audi A6 Avant 4G

vleier

Forumguru
24.000 voor joune is zelfs al een stuk meer dan wat ik voor die van mij heb betaald.
Het is het oude model maar zelfs daarvoor was die zelfs goedkoop.

philippe bakker

Forumguru
Nou ik vind juist dat Skoda de laatste paar jaar enorm hard en goed op weg is wat dat betreft. Ik ben van mening dat de huidige SuperB zelfs boven de Passat zit als het kwaliteit en afwerking aankomt.
daar zijn hier al hele hevige discussies over geweest. :). ikzelf vind van uiterlijk de super mooier maar de Passat krijgt spijtig genoeg meer motorvariaties toebedeeld

JockJam

Senior Member
daar zijn hier al hele hevige discussies over geweest. :). ikzelf vind van uiterlijk de super mooier maar de Passat krijgt spijtig genoeg meer motorvariaties toebedeeld
Snap ik maar dat zit hem meer in het feit dat binnen de VAG groep Skoda pas na VW komt. Wellicht dat dat ooit nog omgedraaid wordt.

Kempes

Forumguru
Als ze dat doen dan draaien de prijzen mee denk ik...dan kun je de naam van dit forum wel veranderen naar vw hehe. Velen hier rijden Skoda vanwege value for money.

B.Stuurder

Forumguru
24.000 voor joune is zelfs al een stuk meer dan wat ik voor die van mij heb betaald.
Het is het oude model maar zelfs daarvoor was die zelfs goedkoop.
Momentje, niet alle Skoda's zijn goedkoop, als je er werk van maakt (in Nederland in elk geval met alle belastingen) dan rijd je ook een leuke Passat of zelfs een A4 met een paar opties voor dat geld. Ik heb collega's met een A4 die minder kost dan mijn Skoda.

B.Stuurder

Forumguru
Ik vind de Passat in de sedan uitvoering Highline of R-line een hele mooie auto. Standaard met halogeen lampjes is ie wat minder.

JockJam

Senior Member
Momentje, niet alle Skoda's zijn goedkoop, als je er werk van maakt (in Nederland in elk geval met alle belastingen) dan rijd je ook een leuke Passat of zelfs een A4 met een paar opties voor dat geld. Ik heb collega's met een A4 die minder kost dan mijn Skoda.
Ach het kan altijd gekker......als je voor de optieprijs op je auto alleen al ook een dikke A4 kunt halen :D

vleier

Forumguru

Over het algemeen moet je dan ook dezelfde opties op de Audi kopen en dan vergelijken in de prijs.

Heb mijne 2e hands gekocht voor 9000 euro. Daarna 2000 euro aan reparatie en nog steeds zit ik onder het bedrag wat ze voor soortgelijke autos vragen.

B.Stuurder

Forumguru
Ach het kan altijd gekker......als je voor de optieprijs op je auto alleen al ook een dikke A4 kunt halen :D

Eigen onderneming zeker? ;) Daar woon ik hier midden tussenin. Al heel wat leuke auto's gezien, A6 RS, Ferrari tot Mercedes SLR toe. Er woont er hier 1 die altijd de top-top versie neemt van auto's, óók leuk.

Edit: ik moest even zoeken, maar hij rijd nu een Mercedes s63 AMG coupé. Ik wist wel hoe hij eruit zag (fantastisch!) maar moest het type even zoeken.

B.Stuurder

Forumguru
@vleier Dat verschil zit natuurlijk wel ergens in, dat is niet alleen meer marge voor de fabrikant. Maar zoals @JockJam al zei, de Skoda heeft wel stappen gemaakt, waardoor het voor mij een serieuze kandidaat is geworden. 5 jaar geleden had ik er nog niet eens naar gekeken, maar gewoon een Passat of A4 gekozen.

vleier

Forumguru
@vleier Dat verschil zit natuurlijk wel ergens in, dat is niet alleen meer marge voor de fabrikant. Maar zoals @JockJam al zei, de Skoda heeft wel stappen gemaakt, waardoor het voor mij een serieuze kandidaat is geworden. 5 jaar geleden had ik er nog niet eens naar gekeken, maar gewoon een Passat of A4 gekozen.

Dat klopt en Skoda is in mijun ogen ook gelijk aan de passat enz.

Bovenaan Onderaan