JockJam
Senior Member
Klopt helemaal. Eigen bedrijf in de ICTEigen onderneming zeker?
Klopt helemaal. Eigen bedrijf in de ICTEigen onderneming zeker?
Ja had je al gezegd, vandaar mijn comment. Het is altijd makkelijker om bepaalde zaken in een eigen bedrijf weg te schrijven waar werknemers minder mogelijkheden hebben. Maar daar staat dan ook weer een prijs tegenover voor de eigen ondernemer, een prijs die ik niet wil betalen.Klopt helemaal. Eigen bedrijf in de ICT
De naam zegt het al...
weten we dat ook weer. Audi rijd ons weg.
Iemand moet nu een skoda maken met die mee kan komen
@Corné de Kluijver is al op de helft of gaat die van jou ook al 300
Ach het kan altijd gekker......als je voor de optieprijs op je auto alleen al ook een dikke A4 kunt halen
Ja had je al gezegd, vandaar mijn comment. Het is altijd makkelijker om bepaalde zaken in een eigen bedrijf weg te schrijven waar werknemers minder mogelijkheden hebben. Maar daar staat dan ook weer een prijs tegenover voor de eigen ondernemer, een prijs die ik niet wil betalen.
Jep 300 al aangetikt
Maar gaat alles goed dan heb je het wel lekker voor elkaar.
Je bent als eigen ondernemer altijd aan het werk en als het mis gaat heb je niks meer. Ben je ziek dan verdien je niks, pensioen moet je zelf verzorgen, etc, etc. Al voldoende nare voorbeelden van gezien in mijn directe omgeving. Nu kan het in loondienst ook mis gaan, maar je bent beter beschermd..
Geweldig hoe een voorstel draadje alle kanten opgaat!
De opmerking over de Superb vs de Passat heb ik met heel veel moeite maar genegeerd hehehehe ben blij met m'n Passat, maar was even gelukkig met de S2 die ik ervoor had en een volgende zou ook gerust weer een Skoda kunnen zijn, vandaar dat ik hier ook maar lekker blijf plakken.
Ach een beetje stof doen laten opwaaien kan nooit geen kwaad......tenminste als die maar vervolgens niet op mijn A6 terrecht komt hahahaGeweldig hoe een voorstel draadje alle kanten opgaat!
Maar ja wat verwacht je anders als je een A6 voorstel op een Skoda forum
Wel mooi om te lezen dat we het eigenlijk allemaal wel een hele dikke bak vinden en dan toch proberen te vergelijken met onze eigen bolides.
De opmerking over de Superb vs de Passat heb ik met heel veel moeite maar genegeerd hehehehe ben blij met m'n Passat, maar was even gelukkig met de S2 die ik ervoor had en een volgende zou ook gerust weer een Skoda kunnen zijn, vandaar dat ik hier ook maar lekker blijf plakken.
Ach een beetje stof doen laten opwaaien kan nooit geen kwaad......tenminste als die maar vervolgens niet op mijn A6 terrecht komt hahaha
Geweldig hoe een voorstel draadje alle kanten opgaat!
Maar ja wat verwacht je anders als je een A6 voorstel op een Skoda forum
Wel mooi om te lezen dat we het eigenlijk allemaal wel een hele dikke bak vinden en dan toch proberen te vergelijken met onze eigen bolides.
En dan te bedenken dat mijn bak helaas nog steeds niet aangepast kan worden om dat de software van ZF nog steeds niet gekraakt is. Bij zit overigens dezelfde ZF 8 traps bak in als in de huidige generatie RS6/RS7/S8.Zo'n A6 is op dieselmotor en op afwerkingsniveau niet te vergelijken, alleen een enkele auto van dit forum kan zich om en nabij aan de prestaties meten, maar meer ook niet. Audi is gewoon een dikke klasse of misschien zelfs 2 klassen hoger. De gemiddelde VW heeft ook een beter afwerkings- en isolatieniveau en Audi staat nog een trede hoger op die ladder.
Zeker een A6. Daar kun je ook een Superb niet tegenaan zetten.Audi is gewoon een dikke klasse of misschien zelfs 2 klassen hoger.
Zeker een A6. Daar kun je ook een Superb niet tegenaan zetten.
Daar ben ik juist erg blij mee dat ze de ZF bakken gebruiken want er zijn geen betere te krijgen naar mijn idee. De bak die ik erin heb zitten wordt niet voor niets in de RS6/7/S8 en in de M4/M5/M6 en ook verschillende AMG modellen gebruikt. Ondanks het geen dubbelde koppelingsbak is (en dus ook niet het zenuwachtige gedrag in de files vertoond) schakeld hij nagenoeg net zo snel als de S-tronic bakken (S-tronic is de lengtemotoren versie van de bij jullie wel bekende DSG bakken)Wel apart eigenlijk dat ze ZF producten gebruiken, zijn prima "automaten" hoor, maar kennelijk hebben ze in hun eigen product geen vertrouwen
Nee heb nooit geen metingen gedaan, nu boeit me dat ook niet heel erg, want tot op heden was er nog maar 1 iemand een fractie sneller op een dragstrip Golf met R36 blok en dikke turbo er op icm 4x4, meer pk's en minder gewicht en juiste baksoftware dan ben je niet te kloppen.