Supermooie auto hoor. Ik vind de A6 echt uitstekend rijden (zelfs de 150 pk basisversie). Laat staan zo'n heerlijke dieselbeul!
welkom leuke audi
@JockJam mooie bak!!!
Sinds heel kort mijn Octavia III vervangen door A4 (b9)
Heb jij een lijst wat je eventueel kunt coderen zoals needle sweep, etc. Kan ik eens kijken of ik eea kan / wil laten aanpassen
nice ride zene. .
Verschil tussen stage 2 en 3 was er een dipje in koppel.
Die in stage 3 volledig weg is en ook nog meer Nm.
Lijk me dat daar even de motor zen koppel terug schroeft.
Mogelijks door iets die niet perfect was(inlaattemperatuur te hoog)
Nu is bij stage 3 perfect.
Dat die motor veel in zen marg heeft is hier wel duidelijk.
Deze idem als de Porsche diesel ?
Thanks. Hij mag van mij zelfs nog iets minder grondspeling hebben maar dat laat de luchtvering nu softwarematig niet toe. Als ik verder wil zakken zal ik de hoogte sensoren moeten gaan aanpassen om lager te kunnenMet zo'n bomvolle Audi is het geen wonder dat de grondspeling wat beperkt is :-)
Da wordt hier gerangschikt van weinig naar veel pk's.@moderators
Vandaar deze actie?? Waarom wordt mijn topic ergens verweg op dit forum verstopt??
Onnodige extra handeling: ik heb de "wat is er nieuw"-pagina als favoriet opgeslagen onder de naam 'Skodaforum', daarmee zie ik altijd alle berichten ongeacht in welk forumdeel ze staan. Op die homepage kom ik vrijwel nooit.En ik meen dat (bijna) iedereen dat doet, ik wel dus, en als ik dat gelezen heb, klik ik op: "wat is er nieuw".
Ik heb maar een Skoda'ke he das nu niet om mee Vd daken te roepenDe vraag is/was niet aan mij, maar:
Misschien omdat jouw auto een "andere VAG auto" is, ik neem aan dat het eerder in het topic 'mijn auto' stond, maar hoe dan ook vind je het direct wanneer je op de 'home' pagina begint (als er weer een nieuw bericht is geplaatst).
En ik meen dat (bijna) iedereen dat doet, ik wel dus, en als ik dat gelezen heb, klik ik op: "wat is er nieuw".
Dan zou jouw topic ook ver weggestopt zijn......., nou ja, wanneer je een 'mijn auto' topic begonnen was.
(Even gekeken, dat is -nog- niet het geval)
Dat klopt . Waarom koop je anders een RS he. Ik ga altijd de strijd aan tenzij hij koud staat of mijn vrouw mee is. En ik heb ooit ook nog een fabia RS 130 tdi gehad en die reed super ! En vandaag de dag vind je al die fabia RS'en 1.8 tsi voor ongeveer 9000 euro. Dat vind ik enorm weinig geld voor enorm veel funMwoh, je daagt vele snelle auto's (nou ja, de berijders daarvan) uit met je 290 pk Skoda'ke, (en daar komen toch 2,5X de pk's uit van mijn Fabiaatje) en je wint 't regelmatig (schrijf je).
Trouwens, 't is een Skoda, dus hier op dit forum mag/moet(?) je het wel van de daken roepen ....toch?
Mwoh, je daagt vele snelle auto's (nou ja, de berijders daarvan) uit met je 290 pk Skoda'ke, (en daar komen toch 2,5X de pk's uit van mijn Fabiaatje) en je wint 't regelmatig (schrijf je).
Trouwens, 't is een Skoda, dus hier op dit forum mag/moet(?) je het wel van de daken roepen ....toch?
graag se. . dan verlies ik nog es want dat gebeurt zelden.Hij mag het wel een keertje proberen
Ik zal je een berichtje sturen als ik weer een Nürburgringdag organiseer. Dat doe ik meestal een paar keer per jaar dat we met een groepje autogekken een dagje naar de Ring gaan.graag se. . dan verlies ik nog es want dat gebeurt zelden.