Daarom dat ik mij afvraag waarom je dan niet ineens een RS6 gekocht had ?
Man, man, man wat een onzin!
Laten we het gezellig houden., met enig respect.
Daarom dat ik mij afvraag waarom je dan niet ineens een RS6 gekocht had ?
Klopt en das wreed simpel he. Gewicht delen door pk's. De mijne komt op 5,0.@ Jock Gewicht is inderdaad ook zeker een belangrijke factor. Dat is bijvoorbeeld ook het voordeel van een snelle 911 of Cayman, die zijn relatief erg licht en hebben een goede stroomlijm. Een S8 met 450pk kan ik bijhouden als we eenmaal rollen een 325pk cayman moet ik lossen
Waarom onzin ?Man, man, man wat een onzin!
Laten we het gezellig houden., met enig respect.
Heel simpel.... Ik rij bijna 60.000km per jaar. Als je dat met een RS6 doet loop je helemaal leeg op de verbruikskosten. Nu is mijn plan om binnen een X tijd er een Audi RS speeltje voor het weekend bij te hebben. Dan kan ik door de weeks met de relatief zuinige diesel rijden voor woon/werk verkeer en in het weekend het Brute RS speelgoed gebruiken voor de fun.Daarom dat ik mij afvraag waarom je dan niet ineens een RS6 gekocht had ?
Waarom onzin ?
Je moet misschien eens aandachtig lezen. Het stond erWat voor RS speeltje denk je aan TT RS? RS4 B5 met dikke turbo's?
Juist daarom ! Als hij telt wat hij eraan heeft gegeven dan gaat hij niet veraf zitten van een RS6 dus zo'n onzinnige vraag vind ik dat niet
Je moet misschien eens aandachtig lezen. Het stond er
Ik antwoord maar gewoon se. Maar ik weet wel wat ik schrijf
Ik antwoord maar gewoon se. Maar ik weet wel wat ik schrijf
Ik antwoord maar gewoon se. Maar ik weet wel wat ik schrijf
Grappenmaker.......
Nu ben ik es serieus. Meestal maak ik grapjes als fancy Audi's op de baan denken te winnen. Das dan meestal ( Alee eigenlijk altijd) een heel kort grapjeGrappenmaker.......
Wat voor RS speeltje denk je aan TT RS? RS4 B5 met dikke turbo's?
Juist daarom ! Als hij telt wat hij eraan heeft gegeven dan gaat hij niet veraf zitten van een RS6 dus zo'n onzinnige vraag vind ik dat niet