B.Stuurder
Forumguru
Ik vind die crashfilmpjes altijd leuk om te kijken op Youtube
Ik vind die crashfilmpjes altijd leuk om te kijken op Youtube
hoe vaak gaan jullie naar de Groene Hel dan
Hele dikke complete Audi is dit zeg! Kan niet anders dan een genot zijn om jezelf hierin te verplaatsen.
@philippe bakker dat ga je nu niet redden met 290 pk ben ik bang. Geef je de Octavia echter een goede stage 2, zeg 340pk en 480nm denkik dat je JockJam weleens kan verrassen
Deze cupra zit zo te zien idd tegen de 10 sec aan. Voordeel van de Cupra is dat deze natuurlijk maar 1321kg weegt.10,5 seconden 100-200 is serieus rap inderdaad. Op de tussensprint kun je zelfs een Ferrari dan misschien wel even verrassen als hij niet helemaal lekker in de toeren zit. Er stond in je bericht sprint tot ver boven de 200 en dan zijn die ferrari's wel heeeeeel erg snel, vandaar mijn reactie met een knipoog Lijkt me wel heerlijk om zoveel racemonsters te kunnen verbazen met die oliestoker, zijn vast mooie gezichten als ze die pufjes roet eruit zien komen
Heb even het filmpje van Chris zn cupra gejat op Youtube, die gaat met 390 paardjes en 510nm van JD al wel onder goed onder de 10 zoals je kunt zien.
En nog een 380pk/510nm stage 2
En ik ga zeker mijn auto niet nog meer pk's geven. Hij is zo al vies snel. Ik heb die klep aan de turbo ook veranderd en ja alloo echt hard gaat hij.Hele dikke complete Audi is dit zeg! Kan niet anders dan een genot zijn om jezelf hierin te verplaatsen.
@philippe bakker dat ga je nu niet redden met 290 pk ben ik bang. Geef je de Octavia echter een goede stage 2, zeg 340pk en 480nm denkik dat je JockJam weleens kan verrassen
Of ze zich inhielden of niet valt niet te bewijzen maar ik spreek hier puur uit ervaring. Vergeet verder niet dat een Non Turbo ernorm hard moet werken tegenover een BiTurbo blok. Je hebt het al snel over het dubbele van het aantal NewtonMeters.Nu ken ik zelf 4 collega bakkers van mij met een nieuwe AMG en die staan te popelen om dat dieseltje naar huis te rijden. Zowel de Ferrari als de AMG zijn gewoon sneller als jou Audi. Je mag er nog al de pk's Vd wereld onder plaatsen. Een AMG met net geen 600 pk die echte vierwielaandrijving heeft en die jaaaaaren race ervaring technologie in zich heeft daar heb je met een gekitteld dieseltje geen kans tegen. De mensen die daar mee reden hielden zich in.