Inderdaad
@HarrieSkoda, het zijn inderdaad aardig wat spullen.
Voor de 230v en USB een tijdje aardig aan het spitten geweest in diverse posts op het Skodaforum, Briskoda, Skodacommunity.de en nog wat losse andere forums. Veel informatie kunnen vinden maar geen eenduidige lijst van onderdelen. Verder bleken er ook verschillen te zijn tussen de de FL en PFL.
PFL - Alleen 230v / 230v icm verwarming achterbank / verwarming achterbank icm asbak e/o opbergvak
USB? Niet kunnen vinden.
FL - Alleen 230v / 230v icm verwarming achterbank / 230v icm verwarming achterbank & USB /
verwarming achterbank icm asbak e/o opbergvak / USB icm asbak e/o opbergvak
Uiteindelijk op het russische Drive2.ru een aantal posts gevonden die me qua onderdeelnummers op weg hielpen bij de combinatie die ik wilde hebben. Aan de hand daarvan een lijstje gemaakt en gaan kijken wie dat allemaal kon leveren.
- Alle bekledingsdelen heb ik bij Skoda-Parts kunnen bestellen. Dit komt morgen binnen.
- De omvormer komt bij Kopacek vandaan. Gunstig geprijsd voor €119,-. Oemvw bijvoorbeeld vraagt €220,-.
Zoals je op de foto ziet zit echt alles erbij om het geheel aan te sluiten. Alleen het zwarte bekledingsdeel past niet
want dit is voor de PFL. Daar heb ik een FL deel voor besteld.
- De USB-hub heb ik bij Ali besteld. Uit een post op Briskoda en diverse op Drive2 blijken die prima te voldoen en worden
ze met kabelboom geleverd die 12v aftakt van de sigarettenaansteker.
Wat er straks in zit is dus allemaal voor de FL maar past ook in de PFL. Heb ter controle de bekleding van de middentunnel van onze O3 (PFL) losgehaald, vervolgens die van de lease O3 (FL) van m'n vrouw. Bevestigingspunten komen overeen dus alles zou moeten kloppen.
Nou maar hopen dat ik m'n huiswerk goed gedaan heb