philippe bakker
Forumguru
Ik weet niet wat er bluf aan is om met zo'n kut auto te rijdenBluff dus...
Ik weet niet wat er bluf aan is om met zo'n kut auto te rijdenBluff dus...
Ik weet niet wat er bluf aan is om met zo'n kut auto te rijden
Dan ga je structureel geld overhouden...Dan verkoop ik de RS en koop ik ne Dacia
niet vergeten dat je vorige wagen ook een renault-product wasIk weet niet wat er bluf aan is om met zo'n kut auto te rijden
Ja maar daar stak wel 180 pk en 400 nm inniet vergeten dat je vorige wagen ook een renault-product was
Als ik op mijn gas duw en je krijgt geen agressieve duw in je rug dan heb ik een klote autoTsja de Dacia's worden in bv Russia renault genoemd
Dus dan heb je de Renault Duster.
tsja dan zou het niet kut meer zijn.....toch ??
Want Renault maakt redelijk wagens en de Clio is de best verkochte wagen in station uitvoering (in NL )
Als ik op mijn gas duw en je krijgt geen agressieve duw in je rug dan heb ik een klote auto
Misschien 'n beetje teveel power voor die "arme" vooras ?En als je op je gas drukt en alleen maar ieeeieeeeieeeieeee hoort heb je ook een klote auto!!!
Als eenmaal mijn wielen iets bollen dan doet hij niet ieieiiiii seEn als je op je gas drukt en alleen maar ieeeieeeeieeeieeee hoort heb je ook een klote auto!!!
https://www.tesla.com/ voor de echte douw in de rug.....
Krijg je van mij een blikkie met benzine euro 98 en een cd met motorgeluiden.......pfffffff zo vermoeiend
Wen maar vast aan het idee dat je nog gaat meemaken dat je in bejaarden tehuis zit met je rollator en dat je met een jonge jenever stoere verhalen zit te vertellen over die goede tijd met brandstof motoren.....
Da gaat gewoon onbetaalbaar worden. Steeds meer steden en of landen gaan zware Taxen heffen als je met een niet electrische wagen binnen rijdt. Op den duur geeft iedereen dat opEr zullen altijd brandstof motoren blijven. het enige verschil is dat het net als bij kolen niet meer rendabel gaat worden om dagelijks gebruik van te maken.
Da gaat gewoon onbetaalbaar worden. Steeds meer steden en of landen gaan zware Taxen heffen als je met een niet electrische wagen binnen rijdt. Op den duur geeft iedereen dat op
@topicstarter, welke zetelbekleding heb je genomen? Klopt het dat je volledig leer niet meer kan kiezen? Enkel stof of Alcantara?
Benieuwd naar foto's!
Vrees hier ook een beetje voor.
Maar ondertussen kunnen we nog genieten!!
Je mag ook gewoon @JurgenM typen hoor.
Bij de RS 245 is het enkel de combinatie leer/ alcantara met rood of gelijk in mijn geval grijs stiksel. Volgens mij is volledig leer niet meer te krijgen op de gehele RS-lijn.
bij de " gewone " RS is het standaard stof met de randen in alcantara. Optioneel nam ik de geperforeerde alcantara met de boorden in leder afgewerkt( zoals standaard in de RS 245) met rood stiksel( grijs stiksel ook mogelijk )Vrees hier ook een beetje voor.
Maar ondertussen kunnen we nog genieten!!
Edit: @Peter-036 was me voor.
Maar je mag ook gewoon @JurgenM typen hoor.
Bij de RS 245 is het enkel de combinatie leer/ alcantara met rood of gelijk in mijn geval grijs stiksel. Volgens mij is volledig leer niet meer te krijgen op de gehele RS-lijn.
Flitsmeister app werkt ook in België en is gratis!Je beste investering wordt ne coyote !
Klopt, met dezelfde dekking als NL, zie hier de volledige dekkingsinfo voor Europa.Flitsmeister app werkt ook in België en is gratis!