Columbus Kaartupdates MIB Columbus

auriga

Forumguru
Ik had de radio aangezet en zo de update gedaan. Na enige tijd schakelt ie echter uit (powersaving?) maar na inschakelen ging de update netjes verder waar ie gebleven was. Werkt erg solide dus

• Leuk
Waarderingen: Ed13

Frenkie

Forumguru
Ik heb zojuist de download aangezet, ga ook snel updaten. Helaas geen SD kaartjes bij me (op het werk), dus ik ga het proberen via een externe hdd. Heb eerder al POI's kunnen updaten via een USB stickje, ga eens kijken of dit ook werkt.

Frenkie

Forumguru
Met de update in de root van mijn externe hdd (320 gb fat32) heb ik kunnen updaten. Na het aansluiten van de usb gaf het systeem al aan dat daar een update op stond. Update laten zoeken, en 34 minuten later was ik ook weer helemaal bij.

• Leuk

Spoetnik

Forumguru
Kan de map niet openen.

De gecomprimeerde(gezipte) map C:....... Q1.15.ZIp is ongeldig

Opnieuw proberen te downloaden?

Frenkie

Forumguru
Kan de map niet openen.
De gecomprimeerde(gezipte) map C:....... Q1.15.ZIp is ongeldig
Opnieuw proberen te downloaden?
Die melding kreeg ik ook toen ik Windows 7 het bestand zelf wilde laten uitpakken (met de ingebouwde zip functie van Windows). Ik heb hierna Winrar geinstalleerd (www.rarsoft.com) en hiermee ging het uitpakken probleemloos.
Opnieuw downloaden heeft denk ik weinig zin.

Spoetnik

Forumguru
Klopt, heb het zo ook gedaan. Versie 2016 staat er inmiddels op.

Dank allen voor het advies.

Komt zo,n update 1 x per jaar?

• Leuk
Ik zal wel hebben liggen slapen en/of ben nieuw hier, maar mij lukt het niet. "gegevens worden geladen, even wachten aub". Verder blijft het rustig aan het front...

Is de update voor een bepaald type Columbus?

Joske

Forumguru
Ik zal wel hebben liggen slapen en/of ben nieuw hier, maar mij lukt het niet. "gegevens worden geladen, even wachten aub". Verder blijft het rustig aan het front...

Is de update voor een bepaald type Columbus?
jij hebt het oude type columbus, aangezien jij een S2 rijdt ;)

die topic is voor de generatie Columbus die in onder andere de Octavia 3 geleverd is.

• Leuk
Kijk eens aan. Ik heb dus liggen slapen :banghead:. Dan wordt het zoeken naar iets anders.. bedankt! hoef ik het niet verder te proberen :thumbsup:

Bovenaan Onderaan