rouwehand
Senior Member
Mail verstuurd naar info@skoda.nl even afwachten....
Mail verstuurd naar info@skoda.nl even afwachten....
En nadat je de auto op het contact hebt gehad loopt de update nog een half uur door.
Als je contact uitschakelt gaat de update een volgende keer gewoon weer verder.
Bij mij (Columbus O3 Facelift MY2018) heb ik ook de kaarten geprobeerd te updaten. Dit ging op zich prima, maar de eerste keer kreeg ik een melding:
Storing: software-update
De software-update opnieuw starten, alstublieft.
Alles lijkt het verder te doen, maar vanmorgen heb ik nog een tweede keer de update gedraaid. Conclusie? Zelfde probleem. Navigatie werkt gewoon, verlengde A4 staat er op, routes plannen gaat ook. Iemand een idee?
Snap soieso die kaartnamen niet. Erg verwarrend om kaartmateriaal al gedeeltelijk 2018 te bestempelen terwijl we nog niets een halfverwege 2017 zijn. Hanteer dan Q1/2/3/4-2017 ofzo ipv alvast 2018 te gaan heten..
Ik wacht in spanning af!Nog geen reactie van Skoda, @sebastienbo hoe lang moet je wachten op een reactie van Skoda
Hallo,
Wat is het verschil tussen de update die je kan downloaden op de skoda site en de update die je voor 99 euries kan kopen op de site.
Grtz Marco
Oke bedankt. Dat scheelt me dan mooi 99 euries, terwijl me bij de koop werd verteld dat ik de update op de site kon kopen.