misschien onnodige vraag, maar wel volledig geformatteerd en niet de snelle manier van windows !?nu de kaart (wederom) geformatteerd
Dat maakt voor flasgopslag niet uit.misschien onnodige vraag, maar wel volledig geformatteerd en niet de snelle manier van windows !?
Als er verborgen bestanden in de map zitten dan gaan die wel mee gezien je de map waarin ze zich bevinden gekopieerd word. Kijk je in de root van een map waar verborgen bestanden zitten en je selecteert dan alleen de zichtbare bestanden dan sla je inderdaad de verborgen bestanden over.Zet even "verborgen bestanden" en " systeembestanden" op zichtbaar, klein kansje dat er toch nog iets meer op staat dat 'in de weg zit'.
Ik zou even formatteren met een blokgrootte van 16 kilobytesNee, ik draai op een gewone laptop met windows 10.
Ik heb nu de kaart (wederom) geformatteerd en de bestanden er opnieuw opgezet, zometeen maar weer even proberen.
Navi update mib 1 en mib 2 2018.
http://vw.download.navigation.com/a...High2_Single_File_EU/P166_N60S5MIBH3_EU_NT.7z
Marco.
pfffff hou ff op zeg, sinterklaas met zijne zwarte pieten komt er volgende week al aan....(Of mag ik deze aanname niet doen i.v.m. de actuele gender-neutraal-discussies?)
Ik zei toch 64kbHet is gelukt in de 64kb clustergrootte formattering.. met nadruk op het laatste gedeelte van de woord.
Het heeft me 4 uur geduurd en de update zelf was in 32 minuten gepiept....
Thanks voor de goede hulp männer! (Of mag ik deze aanname niet doen i.v.m. de actuele gender-neutraal-discussies?)
Versie 166 werkt met deze link bij mij ook prima op een Superb 3 van 2015 . Gedownload op PC en toen uitgepakt op een Sandisk USB 3 stick van 32 GB, snel geformateerd in FAT32 met clustergroote van 16 kilobytes. Raar dat het knooppunt A1/A6 nog niet is aangepast, op de site http://mydestination.skoda-auto.com/ klopt de kaart volgens mij namelijk wel
Weet niet of je er wat aan hebt, maar met de TT ( zakelijk ) heb ik 2 updates geleden dezelfde dingen ervaren als jij hierboven beschrijft.Wat wel aangepast is is dat ik op de A1 nu niet in het weiland rij, dat was eerder nog wel zo. Misschien komt het nog, we gaan het zien.
Verschil moet er zijn maar raar is het wel.Weet niet of je er wat aan hebt, maar met de TT ( zakelijk ) heb ik 2 updates geleden dezelfde dingen ervaren als jij hierboven beschrijft.
De laatste keer updaten was dit gelijk getrokken en klopte alles weer.
Maw als alles zou kloppen dan zouden bij de volgende update de A6 / A1 / A9 perikelen weer over moeten zijn....
En zou dus het kaartmateriaal van de columbus een twee updates achter lopen tov de TT updates.....
Weet niet of dat raar is......maar raar is het wel.
misschien onnodige vraag, maar wel volledig geformatteerd en niet de snelle manier van windows !?