Maar dan ben je nog steeds met de appel bezig ?Dat werkt dus helaas ook niet...
Het WMPinfo.xml bestand kan het probleem wel eens zijn.
Na verschillende pogingen met een “gladde” 2017 columbus ( zonder knoppen) heb ik op een leeg sd kaartje het eerst uitgepakt op de pc en daarna gekopieerd naar het kaartje, niet de complete map maar eerst geopend en daarna mb1, mb2 en 2 losse bestanden gedaan en de columbus is nu aan het installeren
Een Mac laat enkele bestanden achter (hidden) op je kaartje en deze zorgen ervoor dat je niet kunt updaten. Dit kun je voorkomen met Blueharvest:
https://itunes.apple.com/us/app/blueharvest/id739483376?mt=12
Even leeg maken, dan unzippen naar de SD
Ik gebruik een nieuwe 32gb sdhc kaart welke fat32 is geconfigureerd. Daar heb ik alle bestanden van de 166 file opgezet en krijg dan:
zoekt naar software fout: geen bestanden beschikbaar.
Iemand enig idee?
Updaten via het verborgen menu kan niet want dan geeft het systeem je de opties: CD, Usb Stick of SD maar deze opties zijn niet aan te klikken.
Bij de TT is dit ook pas sinds een 3 maanden pas geheel goed hoor.Knooppunt A1/A6 is al zeker een half jaar (denk al langer) anders geworden, goed te zien op google maps (waar het wel klopt)
Mib1Hoe ziet de folder structuur op je SD kaart er nu uit? Ik heb ook een sdhc gebruikt. Blocksize is 64kb.