Pendragon
Donateur
Zoals ik het nu gedaan heb (zonder de 2 stukjes bij de achterlichten) 255 euro.Tof! Wat kost dat ongeveer?
Zoals ik het nu gedaan heb (zonder de 2 stukjes bij de achterlichten) 255 euro.Tof! Wat kost dat ongeveer?
Vind ik ookSuper mooi geworden @Pendragon
Ja, de sunset is niet te vergelijken met dit. Ik weet niet wat van percentages dat precies zijn, maar dit is behoorlijk donkerder dan dat.Zeker mooi @Pendragon !
Vooral die stukjes bij de achter lichten maken het echt af.
Ben wel benieuwd: Is er veel verschil in tint met de sunset optie?
Dit is 20%, dus scheelt 15%. Ben je er 23 maart? Dan kun je het zelf bij mij bekijken. Als je nu al sunset besteld hebt zou ik dit denk ik niet ook nog doen, maar dat is mijn mening. Bij deze is het wel zo dat je vanaf buiten vrijwel niks ziet naar binnen toe. Vanaf binnen heb je prima zicht.@Pendragon heb het net even snel opgezocht en gevonden
Sunset schijnt 35% getint te zijn.
Zodra ik de Karoq heb maar eens kijken of het toch misschien zo een net-niet keuze is geweest
Dan is het verschil idd 45%. Als je in de buurt woont (woon in Flevoland) dan kan ik het wel een keer laten zien ofzo.Ik kan er de 23e helaas niet bij zijn.
Heb op dat moment geen auto waar ik prive in mag rijden (ik rij nu nog in een zakelijke auto zonder bijtelling, dus geen prive kilometers, en onze huidige prive auto gaat binnen nu en 2 weken weg, en krijgt mijn betere helft een eigen lease auto voor terug)
En met die 35% getint bedoel ik 65% licht doorlatend... Als de jouwe 20% doorlatend is is het 45% verschil
Dank je wel. Nee de folie op de lichtunits zit aan de buitenkant. Is ook niet te doen aan de binnenkant lijkt mij. Die folie blijft prima zitten.Ziet er prima uit en met name dat je de achterlichten hebt gedaan, maakt de auto af. Is dat aan de binnenzijde gedaan van de lichtunits?
Mooi geworden. Ik heb bij levering voor 85% tinting gekozen. Prima om naar buiten te kijken en lekker donker van buitenaf.De ramen zijn van zichzelf al donkerder dan normaal.
Ach, HIA is maar een uurtje rijden en kwaliteit en goede ervaringen van anderen is belangrijker voor mij.@Pendragon helaas woon ik ook niet in de buurt van Flevoland
Heb je trouwens wel een eindje uit de buurt laten blindereren (H.I. Ambacht kom ik dan weer dagelijks langs onderweg naar mjn werk)
Maar al met al: ziet er echt puik uit!
Iets om toch maar te bekijken als ik de Karoq krijg deze zomer (vooral de achterlichten )
Kan het zo 1,2,3 niet vinden. Bij mij onthoud hij de drive mode niet. Ik zet hem op sport, rij ermee, contact uit, kom ik later terug, staat hij weer op normaal. Mis ik iets? Bijn mijn O3 ging dat wel gewoon goed.
Ai, vervelend.
Iemand al olie moeten bijvullen?
Mijn olielampje ging aan bij 11.500km. Vier dagen voor een garagebezoek vanwege winterbanden en een recall, helaas.
Oh, ik dacht dat jij zei dat de verschillende modus wel bleven staan, maar jij moet hem dus ook elke keer opnieuw op individueel zetten na een vorige rit? In mijn O3 was dat zeker niet zo. Stond bij mij vast op individueel.Is met de Kodiaq ook, zelfs als je aandrijving in individueel op sport opslaat. Druk je bij warme motor nogmaals op individueel, dan gaat hij wel naar sport. Heeft er mee te maken dat het schadelijk is voor de motor. Zelfde geval met de eco stand.