Pendragon
Donateur
Na inmiddels al weer meer dan 18.000 ( prettige ) kilometers met de Karoq gereden te hebben beginnen bij mij toch de eerste ergernissen te ontstaan. Zeker niet vanwege de rijeigenschappen van de Karoq, echter wel vanwege de mijn inziens matige kwaliteit van de door Skoda gebruikte afwerkingsmaterialen.
Bij mij is reeds duidelijke slijtage aan het stuurwiel en de knop van de versnellingspook zichtbaar. Deze slijtage verwacht je op zijn vroegst toch pas bij zo'n 100.000 kilometer. Bovendien ontstaan er in de (kunstof)glazen van beide koplampen spontaan scheurtjes wat ik nog nooit eerder zo vroeg bij een auto heb gezien.
Nu vraag ik mezelf uiteraard af of er meer Karoq bezitters zijn met vergelijkbare klachten.
Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
Wat betreft het stuur kan ik bevestigen na 2 weken rijden!! dat we ook al een kaal plekje op het stuur hebben. We rijden beiden zonder ringen, dus dat kan het niet zijn. Ga het gewoon melden en ook vertellen dat anderen dit ook hebben. Ik het het driepunts stuur met leer zonder gaatjes.