Heet buiten...... ja best wel. Ach lekker de airco aan en dan even wegrijden met alle ramen open en als ie door gewaaid is de ramen dicht en de airco op stand lo..... maar ik weet het niet, kan het me verbeelden, maar ben niet echt onder de indruk van de kou, want dat lijkt ie niet echt..... of verbeeld ik me dat nu?
Was zoiets ook al tegengekomen op het forum, sommigen vinden hun airco wel echt koud en anderen zijn net als ik niet echt onder de indruk. Hoe is de ervaring bij mijn mede Karoq rijders vraag ik me dan ook af.....
Voor de rest rijdt hij echt wel lekker en ben ik over het algemeen zeer tevreden
Zijn er hier ook nog meer met het VarioFlex systeem achterin? Toevallig ook nog de optie van het tijdelijke reserve wiel?
Al eens geprobeerd om de middelste zitpositie in zijn geheel om te klappen..... ja, met de hoofdsteun er al af? Heb zelf de poging gestaakt, de middelste positie kwam tegen de luchtroosters van de middenconsole aan en ik wilde de boel niet forceren..... mijn vraag is dan ook of het anderen wel gelukt is zonder schade te maken, of doe ik iets verkeert?