Ben ik het helemaal mee eens mannenDenk dat meneer B maar een nieuw Forum moet oprichten.
Het Skoda Karoq forum....
Ken je in korte tijd met jezelf kletsen......
Tsjonge jonge wat een arrogantie !
Laat me raden...het "Karoq buitenkant opsmuksels" onderwerpIk ben uit een ander onderwerp weg gegaan, omdat ik gek werd van de verschrikkelijke en ellenlange reacties van beauri. Helaas mag het allemaal, maar ik vind het ook vreselijk!
Deze man staat na een aantal minder prettige en van zijn kant nogal betweterige aanvaringen met mij op de negeerlijst, dat scheelt een hoopIk ben uit een ander onderwerp weg gegaan, omdat ik gek werd van de verschrikkelijke en ellenlange reacties van beauri...
In principe als je activeert gaat het automatisch. Wil je hem handmatig even aanzetten dan kun je dat wel doen, maar ik heb niet het idee dat het daardoor sneller afkoeld in de auto.Dat gaat toch automatisch? Of kan je dat extra beïnvloeden, de AIR CARE functie?
Bij mij staat air care standaard altij uit na het starten van de auto.Dat gaat toch automatisch? Of kan je dat extra beïnvloeden, de AIR CARE functie?
Dat klopt niet helemaal. In de setup is een vinkje om hem te activeren. Hiermee staat hij aan. De auto regelt daarna automatisch of het nodig is of niet. Zie de bijlage voor het vinkjeBij mij staat air care standaard altij uit na het starten van de auto.
Om te controleren kan je even snel naar het klimaatmenu gaan.
Wanneer air care niet geel opgelicht is, staat hij gewoon uit !
Zoals ik al zei: het vinkje activeert het alleen. De auto bepaald zelf (sensor) wanneer het nodig is om air care aan te zetten. In veel situaties is het dus niet nodig en zet hij hem ook niet aan, maar is hij wel functioneel actief. Wat je bedoeld met onderste deel ronde knop bediening weet ik niet. Ik heb geen knoppen op mijn Columbus, of bedoel je op de knoppen van de climatronic?Hmmmm.... net ff gekeken. In de setup van de climate staat auto circulatie aangevinkt maar wanneer ik de menuknop indruk ( onderste deel ronde knop bediening ) staat toch echt Air Care uit. Ik heb het tot nu toe ook altijd zelf aan moeten zetten. Zal het boekje er nog eens op gaan nalezen.
Wanneer air care niet geel opgelicht is, staat hij gewoon uit !
A/C is niet hetzelfde als Air Care...
Edit : nu snap ik ook de opmerking dat de wagen sneller koelt als de Air Care zou aanstaan..!