Bopper
Lid
Interessant En het kan zeker verklaren dat er nu problemen op kunnen treden in de aandrijflijn want ook ik kan me voorstellen dat er wellicht eea nog geoptimaliseerd moet worden dan
Zijn er buiten het bokken van de auto en de non response op gas, ook nog andere zaken bij jullie, die wellicht vanuit deze redenatie kan komen van nog niet volledig geoptimaliseerd?
Zelf rijd ik momenteel met een fluwelen touch op het gaspedaal weg bij verkeerslichten. Wanneer ik te vlot wil, en dus het gas wat teveel intrap, spinnen mijn wielen vrij vlot door. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit ook had destijds met de eerste proefrit, vooruit de aankoop.
Ook bij het willen inhalen op de snelweg met ongeveer 120km/u moet ik het pedaal niet ineens al te diep intrappen. De DSG schakelt dan nogal eens terug naar D3 waarmee ik het gevoel krijg ineens weer in een CVT te rijden.
Nu ik dit allemaal weet, hou je er rekening mee en hoeft het geen probleem te zijn, maar wellicht dat de te verwachten update hier ook verbetering in gaat brengen.