CDK
Forumguru
Normaliter niet, maar je weet het maar nooitHoop dan ook dat die jeweetwel figuren geen gaten in de klep maken om die letters te bevestigen
Normaliter niet, maar je weet het maar nooitHoop dan ook dat die jeweetwel figuren geen gaten in de klep maken om die letters te bevestigen
Normaliter niet, maar je weet het maar nooit
Ik rij al decennialang met auto's waarvan alle merk- en typeaanduidingen (behalve het centrale logo) direct na aankoop werden verwijderd. En niet eens "voor straf", maar gewoon omdat ik het én onpraktisch én oerlelijk vind.Voor straf zou ik er dan alles wat betrekking op de naam en het merk heeft er af halen
Ik vind het juist helemaal top dat ze het logo hebben vervangen door letters.. De letters zijn er waarschijnlijk makkelijk af te halen en het logo op de achterkant hoe ik nu niet zwart te maken..
Klein kwastje met Hammerite...?Ik weet nog niet hoe ik het logo zwart ga maken
Wat een drama he een nieuwe auto kopen, zou meteen de naafdoppen, logo op motorkap en achterkant, logo op stuur, enz verwijderen.Wat een wansmaak, heb de mijne besteld met de skoda logo's en gevraagd de kleine letters skoda en karog te verwijderen, die idioot die dit verzonnen heeft is waarschijnlijk stomdronken geweest en in een vlaag van verstandsverbijstering dit bedacht.
Zo met die grote wanstaltige skoda letters wil ik hem absoluut niet hebben
Ze zijn helaas goed de weg kwijt, het skoda logo vind ik nog wel mooi en dat had ik dan
nog laten zitten, maar die grote letters als merknaam is minstens 50 jaar terug in de tijd en zo'n
hok wil/hoef ik niet
Voor straf zou ik er dan alles wat betrekking op de naam en het merk heeft er af halen of onherkenbaar maken
Hoop dan ook dat die jeweetwel figuren geen gaten in de klep maken om die letters te bevestigen
Wat een drama he een nieuwe auto kopen, zou meteen de naafdoppen, logo op motorkap en achterkant, logo op stuur, enz verwijderen.
Het is niet de eerste keer dat je hier leegloopt, vandaar mijn opmerking " wat een drama een nieuwe auto kopen"Als er dan ook inhoudelijk nog iets had bijgestaan over het wel of niet mooi vinden van de koeieletters SKODA op de achterklep..... ja..... maar er zijn mensen die niet tegen commentaar op SKODA in het algemeen kunnen.
Maar het rijden in bepaalde modellen zegt soms al iets over iemand zijn smaak
Heeft wat mij betreft helemaal niks met merkschaamte te maken, maar gewoon met de wens om een zo glad mogelijke achterkant te hebben zonder al die obstakels waar eerst vuil in de hoekjes en randjes blijft zitten, vervolgens de was er alleen met een tandenborstel uit te krijgen is en tenslotte je poetslap er telkens in blijft hangen.Het lijkt wel of ze zich schamen om in een Skoda gezien te worden.
Mij maakt het niet uit of het er wel of niet op staat.
Verder vind ik het overdreven dat er mensen zijn die alles willen verwijderen of “overschilderen” waar het logo of de naam Skoda staat. Het lijkt wel of ze zich schamen om in een Skoda gezien te worden.
Mij maakt het niet uit of het er wel of niet op staat.
...echt iets voor dummies...