den takken
Lid
Zal de dealer er eens over aanspreken. Het was een demo-wagen, misschien is hij tijdens een proefrit gebruikt en is men vergeten hem terug te plaatsen
Tsja en dan zijn ze misschien zo verkleefd dat ze niet eens meer open gaan...Denk als ik de Kodiaq over 3 jaar inlever ze er nog steeds ongebruikt inzitten.
Zal ook van het weer afhangen...Denk als ik de Kodiaq over 3 jaar inlever ze er nog steeds ongebruikt inzitten.
Yep, maar met kids, regen èn een paraplu is vreselijk onhandig, dan maar een beetje natregenen, zoveel water houdt zo'n pluutje ook niet tegen.Maar weet je vrouw wel dat er paraplu's inzitten ? Dat zijn vaak de personen die ze juist gebruiken....
en de K is verdwenen van het toetsenbord.....Welkom in het digitale tijdperk waarin het onderhoudsboeje een obsoleet begrip is geworden
Blijft een waardeloze app. Nieuwe telefoon, Android 10. Al mijn apps werken prima...... Behalve... Je snapt het al, de Mijn Skoda app.Misschien moet je effe de App verwijderen
Heb al een ticket open bij Skoda. Mijn vorige telefoon was Android 9. Toen ging het nog wel. Notificaties waren wel vaak veel te laat en soms moet ik ineens opnieuw mijn gegevens invoeren. Nu met Android 10...ik start de app en deze sluit gewoon weer. Geen foutmelding, helemaal niks. Alles geprobeerd. Niks helpt. Ik wacht nu hun reactie af.@Pendragon Wat wil er niet lukken dan?
Ik heb een iPhone ... maar dan kan niet zoveel verschil maken.
Bij mij doet ie het als een tiet.