hendrik38
Forumguru
Dat is cool..ik heb drie inkepingen op de achterkant van de achterbank bij mijn kodiaq maar geen haakjes. Ook ergens los te bestellen?Hoeveel van deze haakjes horen er bij mijn auto? 1 of 2?
Dat is cool..ik heb drie inkepingen op de achterkant van de achterbank bij mijn kodiaq maar geen haakjes. Ook ergens los te bestellen?Hoeveel van deze haakjes horen er bij mijn auto? 1 of 2?
Dat zou toch geen probleem moeten zijn, want wanneer ik het op S1 zet schakelt mijn Karoq ook pas op 6000 toeren. Vandaag trouwens langs de dealer geweest en het lag gelukkig niet aan de DSG maar aan mijn linker voor band. Ze hebben de banden opnieuw gekalibreerd. En heb er gelukkig geen meer van.vooral vaak doen, is heel goed voor de techniek...
Beste mede-Karoq rijders,
Ik ben nu al een tijdje in bezit van een Skoda Karoq Sportline Business 1.5 DSG.
Wat mij laatst opviel is het volgende:
1. Wanneer ik stil sta voor een stoplicht, en sportief wil optrekken (t/m 6000 toeren) in combinatie met sportmode en schakelen met flippers, krijg ik een gek geluid te horen bij het schakelen van M1 naar M2. Klinkt als of je met een handschakel bak wilt schakelen zonder dat je de koppeling in trapt.
2....
En voor het schakel geluid moet ik de dealer nog over bellen, maar vroeg me af of er meerdere Karoq rijders die er last van hebben/hadden.
Ik heb sinds een week ook sportline business 1.5 dsg.
Exact hetzelfde hier. In de eco of normal stand hoor je het niet maar als. Je bij de sportstand vol gas geeft hoor je een schakelgeluid tussen 1en2 en soms tussen 2en3.
Bij mijn zijn de witte vlakken donkerder gemaakt. Staat in het geheel veel mooier, vooral met de rest van de ramen donkerder gemaakt. Ik heb idd een groene KaroqMorgen gaat de Karoq naar Perfect Blindering Wrappen in Barendrecht en word de chromen strip in de diffusor piano lak zwart gewrapt. Ik twijfel nog om de witte vlakken in de achterlichten van een wrap te laten voorzien. Het lijkt me wel mooi strak om ze in donker te wrappen. Bij mijn weten is er op het forum een groene Karoq, bij wie dat ook gedaan is en zag er destijds wel vet uit. Morgen nog maar eens vragen bij Perfect en afwegen of ik het echt iets vind.
Keep you posted!