EdK
Forumguru
Ja wat wil je nu ??Bedankt voor de tip. Ga ik eens proberen. Krijg je dan geen vette troep op je raam?
Ook weer niet goed ?
Ja wat wil je nu ??Bedankt voor de tip. Ga ik eens proberen. Krijg je dan geen vette troep op je raam?
Ik wil dat ook graag. Heb er met @Antera ook al over gehad. We moeten denk ik even goed meten wat de waardes kunnen zijn, bijvoorbeeld 10mm aan de voorkant en 12mm aan de achterkant. Ik ga straks even meten.Het lijkt me best vet om de huidige configuratie iets breder op z'n sloffen te zetten. Nu komt de auto toch wat iel over, doordat de wielen meer naar binnen staan dan dat ik mooi vind. Ik meen dat zoiets ook met spacers zou moeten kunnen. Heeft er iemand van jullie ervaring mee? En is dat een simpele ingreep, of moet de auto na het plaatsen van zulke spacers, ook weer gecalibreerd worden?
De gevoeligheid van de regensensor is (los van de tuimelschakelaar op de hendel) aan te passen met VCDS.Ik ben niet helemaal tevreden met de regensensor in mijn Karoq, wanneer het zachtjes regent (zoals al anderhalve maand) gaat wist de wisser nog vrij snel achter elkaar wat voor een enorm irritant geluid zorgt na een paar keer.
De hendel staat al helemaal naar links, maar dat helpt bijzonder weinig. Iemand een idee of dit nog aan te passen is?
Dat is een setting die je zelf in het menu aan/uit kan zetten. Daar is geen vcds voor nodig. Even in de handleiding kijken. Weet niet uit mijn hoofd hoe het in het menu heet.Kan de automatische achterruitenwisser ook worden uitgezet in VCDS?
Meestal is de achterruit vrijwel de hele rit droog als ik uit de parkeergarage kom. Ik zet die hendel wel zelf naar voren als ik wil wissen.
Grappig dat we verschillende ervaringen hebben. Juist met het vinkje uit vind ik dat hij raar reageert. Meestal niet vaak genoeg als het hard regent. Ik heb bewust dat vinkje aangezet.Automatisch voorruitwissen heb ik ook uitstaan, omdat die verschillende snelheidsstanden niet afdoende werken.
Bij motregen of opwervelend water klopt het nooit - meestal veel te snel, ook op de laagste stand. Dan tik ik liever met 1 vinger even de hendel aan als ik dat nodig vind.
Ik ook niet hoor, maar goed wij rijden Skoda en dat is wat simply cleverder....Ok, nou ik heb dat niet...
Mijn O2c van 2007 had hetzelfde euvel...Ik ook niet hoor, maar goed wij rijden Skoda en dat is wat simply cleverder.
Nee hier met de Sejat ook niet de ervaring dat de boel “op hol slaat”Ik ook niet hoor, maar goed wij rijden Skoda en dat is wat simply cleverder....