Netjes gedaan hoor maar persoonlijk vind ik de achterkant nu echt te kaal. Helemaal geen logo neigt i.m.o. naar de ontkennende fase van je levenZo dan ...
Die zijn van kunststof en die knip je zo vlak weg met een kleine zijkniptang.en van die bevestigingspunten
Volgens mij zijn alle logo's van skoda rond !! Heb ze nog nooit bv vierkant gezien.Zijn ze dan niet rond, maar gewoon vlak?
ze staan er per type en voor en achterzijde@EdK Nu nog even kijken welk formaat dan het beste staat. Op Superskoda staan er diverse. Klein maakt de kont optisch toch weer groter en anders dan standaard.
Ik herken het helemaal. Ook dat de ruitenwissers na een paar keer veel geluid maken op een wat drogere ondergrond. Was al heel snel zo. Ik denk slechte ruitenwissers. Moet maar eens andere proberen. Nog niet eerder gehad met Skoda.Ik ben niet helemaal tevreden met de regensensor in mijn Karoq, wanneer het zachtjes regent (zoals al anderhalve maand) gaat wist de wisser nog vrij snel achter elkaar wat voor een enorm irritant geluid zorgt na een paar keer.
De hendel staat al helemaal naar links, maar dat helpt bijzonder weinig. Iemand een idee of dit nog aan te passen is?
Bedankt voor de tip. Ga ik eens proberen. Krijg je dan geen vette troep op je raam?gewoon insmeren met siliconen..........
Die zag ik ook inderdaad. Heb jij die ook?Gewoon sileconen ruitenwisser bladen monteren. Gaan langer mee en drogen niet uit.