Beste mede-Karoq rijders,
Ik ben nu al een tijdje in bezit van een Skoda Karoq Sportline Business 1.5 DSG.
Wat mij laatst opviel is het volgende:
1. Wanneer ik stil sta voor een stoplicht, en sportief wil optrekken (t/m 6000 toeren) in combinatie met sportmode en schakelen met flippers, krijg ik een gek geluid te horen bij het schakelen van M1 naar M2. Klinkt als of je met een handschakel bak wilt schakelen zonder dat je de koppeling in trapt.
2. Mijn media systeem Amundsen loopt minimaal 1x vast per rit, waardoor ik de gehele systeem opnieuw moet opstarten door 20sec aan/uit knop vast te houden.
En met vast lopen bedoel ik:
-Navigatie start niet op (waardoor mijn Virtual Cockpit ook geen navigatie map laat zien)
-Android auto wilt geen verbinding maken
-WLAN optie "greyed out"
Voor mijn media systeem ben ik al langs de Skoda dealer geweest, "gelukkig" hebben zij het probleem zelf ook geconstateerd tijdens het testen.
Volgens de dealer is er op dit moment nog geen update beschikbaar voor de Amundsen media systeem.
Ze hebben de mediasysteem een volledige reset gegeven, dit heeft max 2dagen goed gewerkt, maar daarna begon al het ellende weer.
En voor het schakel geluid moet ik de dealer nog over bellen, maar vroeg me af of er meerdere Karoq rijders die er last van hebben/hadden.