Kentekenplaat vervangen

Jee13

Forumguru
Er bestaat geen wasstraat die geen krassen geeft, maar dat is een andere discussie

Iedere wasstraat maakt swirls op een auto, sommige mensen zien dit niet of hechten daar geen waarde aan, ik ben echter een superzeikerd en detailer en zie het wel

Desperado

Forumguru
Gelukkig is mijn O1 al op leeftijd en mag hij rimpels hebben :pardon:
Binnenkort de platen ook maar weer eens vervangen voor opgelegde denk ik. Voor zit wel net een nieuwe, maar die had ik een uur na monteren al tegen een trekhaak aanstaan waardoor het nieuwe er alweer af was :sterretjes:

Cordoba

Forumguru
Zeker op een blauwe auto zoals van de TS, zie je in goed licht (bijv. in de volle zon) swirls, en al helemaal als ie regelmatig door een wasstraat gaat. (op lichte kleuren en zilvergrijs zie je dit veel minder). Zelfs met de hand wassen, volgens de juiste methode is geen garantie dat je geen swirls krijgt, maar dan krijg je er in elk geval wel veel minder.

Swirls kun je het best omschrijven als 'spinnenwebben' die je ziet als je langs/over de lak kijkt terwijl ie in de volle zon staat, en als je een auto met veel en met weinig swirls naast elkaar zet, zie je dat verschil ook op grote afstand door het verschil in glans.

mvneerbos

Senior Member
Gelukkig is mijn O1 al op leeftijd en mag hij rimpels hebben :pardon:
Binnenkort de platen ook maar weer eens vervangen voor opgelegde denk ik. Voor zit wel net een nieuwe, maar die had ik een uur na monteren al tegen een trekhaak aanstaan waardoor het nieuwe er alweer af was :sterretjes:

Dat zal je altijd zien, zonde... :(

mvneerbos

Senior Member
Vandaag is m'n reclame-loze kentekenplaathouder erop gekomen, toch een heel stuk netter.

gatatyze.jpg

Evilcomputing

Senior Member
Blij dat ik dit topic nog even lees.
Ik moet idd nog even langs de dealer, vergeten om type aanduiding er te laten afhalen.
En mijn huidige kentekenplaathouder was gekit! Dat wil ik dus echt niet weer.

Ze mogen het doen, maar dan ga ik reclame vergoeding vragen.

Bovenaan Onderaan