Hier hetzelfde. Mijn dealer wist mij te vertellen dat kessy niet leverbaar is gebleken i.c.m. safety pakket..
Lijkt me een beetje onzin. En een verhaal om er maar snel en makkelijk van af te zijn.
Verder is er ergens in de Keten een fout opgetreden. Die zou gewoon netjes opgelost moeten worden.
Als het achteraf is in te bouwen dient dat gewoon te gebeuren. De kosten zijn dan voor de partij die de fout begaan heeft lijkt me.
Wel kan de dealer of PON je iets aanbieden waardoor je afziet van Kessy tegen een vergoeding of korting. Dat scheelt hun kosten en als beide partijen daarmee instemmen is dat een prima oplossing.
Wat betreft de catalogus waarde van de auto zonder Kessy zal die volgens mij niet zo heel veel lager zijn.
De EBL zit 'vol' met zaken die geleverd worden tegen een sterk gereduceerde prijs.
Je kan dus niet zo maar korting krijgen op het bedrag wat Kessy Los zou kosten.
Het is lastig de echte waarde vast te stellen. Voor jou kan Kessy van groot belang zijn. Maar wat is de waarde daar van nu je het 4 jaar (gemiddelde lease termijn) zou moeten missen? €10,- per maand?
Ik zou dat voor mezelf niet zo snel kunnen bepalen. Ik weet wel dat ik graag Kessy zou hebben.
En dat een van de redenen is om voor een EBL te kiezen.
De lease maatschappij heeft met mijn redenen echter niet zo veel te maken. Ik zou iig wel duidelijk maken voordat ik de auto mee zal nemen dat dit onder voorbehoud is.
Ik hoop dat alle partijen er goed uitkomen. En ben benieuwd naar de uitkomst.