majo-03
Lid
En daar doel ik nu juist op dat je jezelf niet laat afschepen met € 400,- zoals eerder in dit topic is aangegeven!
Sorry, ik nam de verkeerde quote. Wij zitten op één lijn
En daar doel ik nu juist op dat je jezelf niet laat afschepen met € 400,- zoals eerder in dit topic is aangegeven!
Dat is natuurlijk ook een oplossing van PON. Gewoon KESSY van de optie lijst halen. Zijn er ineens 60 auto's conform specs afgeleverd.
Ze zijn het vergeten in de fabriek te monteren.......volgens de dealer@hennink : bedoel je dat KESSY helemaal verwijderd is uit de Elegance Businessline? Zou het zoveelste voorbeeld zijn van artikelen die eenzijdig door of importeur of fabriek verwijderd worden...
Gaat lekker sommige geen kessy systeem, sommige verkeerde kleur en sommige vergeten te produceren.
Ik heb met de leasemaatschappij afgesproken dat ik de auto mag weigeren als er geen wielen of geen stuur in zit.....En niet te vergeten ook de elektrisch verwarmbare voorruit is niet meer leverbaar. Momenteel mag je blij zijn als er een stel banden onder zitten, een motor inhangt en de deuren zijn gemonteerd
Gaat om een ebl 1.6 dsg met o.a. Elektrische stoelen die met kessy samenwerken.
Ik heb geen idee hoe sterk je juridisch staat, maar mijn eerste actie zou zijn om de auto te weigeren en het probleem bij de dealer/importeur neer te leggen. Je kiest een auto op basis van een aantal criteria. Het is de opsomming van de opties, afgezet tegen de prijs, die voor doorgaans een doorslaggevende factor zijn voor de autokeuze.
Daarvoor zul je die papieren dan toch eerst in handen moeten zien te krijgen.Kopietje maken lijkt me handig als je een discussie wil aangaan met de dealer.
Kan ik me iets bij voorstellen.... Je verheugd je op een auto met diverse luxe, welke toch ineens blijkt te ontbreken Succes....Ik ben helaas ook de pineut. Echter heb ik nog niks gehoord over het ontbreken van de front assist. Hou maar weinig over zo van de originele bestelling.
Ga dan ook niet akkoord met de tegemoetkoming
Wat wordt er nu precies als reden opgegeven?Ik ben helaas ook de pineut. Echter heb ik nog niks gehoord over het ontbreken van de front assist. Hou maar weinig over zo van de originele bestelling.
Ga dan ook niet akkoord met de tegemoetkoming