Goede tip! Waar (online) voor een goede prijs verkrijgbaar?Rain X werkt perfect. Heb de ruitenwissers niets meer nodig en de ramen worden vrijwel niet vies!
Bij mijn auto, levering begin november, slaat bij regen en snelheid hoger dan 80 het linker raam totaal dicht zodat zicht naar spiegel totaal belemmerd is.
Er ontaat een soort draaikolk bij spiegelvoet wat resulteerd dat het water over de ruit uitvloeit
Ik denk dat ze alleen het niet-gespoten deel van de spiegelbehuizing moeten vervangen, isonic. Dat kan niet zo een groot probleem zijn.Hier hetzelfde probleem. Rechterspiegel heeft geen last.
Erg irritant want je ziet echt bijna niets meer in de linker spiegel.
Wanneer de auto voor een beurt moet ga ik dit wel aankaarten.
Probleem is alleen de kleur: Platin Grey. Hopelijk zijn daar ook nog aangepaste spiegels voor
Vandaag even bij de dealer geweest en de auto's die nu worden uitgeleverd hebben inderdaad een "spoilertje" (bewoording van de verkoper), een klein stripje aan de onderzijde van de spiegel. De verkoper verwacht geen terugroepactie, maar adviseerde mij Pon zelf te benaderen. Ik heb zojuist een mail aan Pon gestuurd, dus houd jullie op de hoogte!Bij mijn auto, levering begin november, slaat bij regen en snelheid hoger dan 80 het linker raam totaal dicht zodat zicht naar spiegel totaal belemmerd is.
Er ontaat een soort draaikolk bij spiegelvoet wat resulteerd dat het water over de ruit uitvloeit
In eerste instantie dacht ik dat het kwam omdat er een regenwater geleiding (geul) mist bij de rand van het voorruit welke het ruitenwisser water afvoerd naar het dak.
Er zit alleen maar een verhoging in de sponning maar geen rubber.
Na het lezen van het artikel ben ik van mening dat de wind huishouding rond de spiegel niet klopt mede gevoed door het ruitenwisser water.
Vuil aanslag op raamstijl tussen voorruit en linker zijruit bevestigd dit.
Heb dit ook opgenomen met de dealer en deze kent het probleem maar heeft geen oplossing. Fabia kent dit ook. superb heeft rubberen geul in sponning.
Ga binnenkort experimenteren met een strip op de spiegelvoet.