Kinderziektes Octavia III?

O3-Rider

Senior Member
En gelijk ook even gevraagd naar de brandstofmeter? Voor zover is PON op de hoogte, benieuwd naar een oplossing.

Er zijn twee problemen:
- water wat via de spiegelkap over de spiegel loopt. Hier is de lip voor gekomen.
- water van de A stijl wat over de ruit loopt welke het zicht beperkt. Hier is nog geen oplossing voor. Op Duitse forum gezien dat ze daar stripjes voor plakken op de zwarte licht gebolde spiegel voet. Deze verstoord de airflow langs de spiegelvoet waardoor het water niet via ruit loopt maar via deur stijl naar boven.

O3-Rider

Senior Member
Vandaag de regen gereden,welliswaar niet hard, maarr vanbeide punten totaal gee lastn. Ik heb wel het stripje onder de spiegel.

rtwee

Senior Member
Nou.... ik heb het stripje niet en zag vanmiddag in de regen bijna niks. Als er dan ook nog wat duisternis komt en verlichting in je spiegel kun je het zicht wel vergeten...

Gieliovd

Forumguru
Nou.... ik heb het stripje niet en zag vanmiddag in de regen bijna niks. Als er dan ook nog wat duisternis komt en verlichting in je spiegel kun je het zicht wel vergeten...
Ik had het niet beter kunnen beschrijven. Idem vandaag in de file.

Op de gok naar rechts...

thekawa

Forumguru
excuses als ik niet de gehele draad heb doorgelezen. Anders een idee op de beginpost oid de bevindingen samen te vatten?

valt mij idg op bij een 'volle' tank, de brandstof lijkt te klotsen... Gaat niet meer brandstof in en meter geeft vol aan. Lijkt wel of er minder/te weinig schotten zitten in de tank? - EDIT - Zie net een ander topic hier al over!

Bovenaan Onderaan