Kinderziektes Octavia III?

MaRco2

Forumguru
Vandaag even bij de dealer geweest en de auto's die nu worden uitgeleverd hebben inderdaad een "spoilertje" (bewoording van de verkoper), een klein stripje aan de onderzijde van de spiegel. De verkoper verwacht geen terugroepactie, maar adviseerde mij Pon zelf te benaderen. Ik heb zojuist een mail aan Pon gestuurd, dus houd jullie op de hoogte! :thumbsup:

Interesting, keep us posted!:) Mag ook via PB.

Ik verwacht niet dat ze massaal nieuwe spiegels gaan monteren.

isonic125

Actief lid
Benieuwd of PON al gereageerd heeft over het mogelijk vervangen van oude spiegels met de nieuwe spiegels met lipjes

EdK

Forumguru
Als ze hem dan maar dagelijks wassen anders gaat ie ook nog naar vis stinken met alle marter perikelen als gevolg.

krijg je een O3 topic met als titel, me spiegel is er door een marter afgebeten ......

Herman Janssens

Senior Member
Interesting, keep us posted!:) Mag ook via PB.

Ik verwacht niet dat ze massaal nieuwe spiegels gaan monteren.

Ze hoeven niet de hele spiegel te vervangen, enkel het grijze plastieken onderdeel. Kost volgens mij nauwelijks wat. Meer kosten aan werkuren dan aan vervangend onderdeel.

Ja hoor..... Daar gaan we weer. :( Lekker een ritje van 300 km, houdt na 225 km de Columbus er mee op. Tijdens het bellen viel de microfoon uit en vervolgens had ik ook geen geluid meer... Het beeld doet het nog wel, maar zonder geluid is er geen reet aan! Dat wordt morgen weer naar de dealert... ;)

thekawa

Forumguru
Geen last van de columbus. Maar dat geklots van die tank... 'vol' maar ook nu nog steeds op 2/3.

Joske

Forumguru
Ja hoor..... Daar gaan we weer. :( Lekker een ritje van 300 km, houdt na 225 km de Columbus er mee op. Tijdens het bellen viel de microfoon uit en vervolgens had ik ook geen geluid meer... Het beeld doet het nog wel, maar zonder geluid is er geen reet aan! Dat wordt morgen weer naar de dealert... ;)
contact op en af nog niet geholpen?

Bovenaan Onderaan