Check, Had hier niet gemoeten, maar zie zo gauw niet hoe ik het berciht kan verplaatsten/verwijderen?Ehm, en dat is een kinderziekte??
Ik ben benieuwd hoeveel O3 eigenaren met deze fout geconfronteerd gaan worden.Hetzelfde probleem gehad, maar direct vanaf levering eind december, bleek een productiefout in de kop. Freesfout tussen koelkanaal en cylinder.....Kop vervangen, nu alles prima.
haha, de praktijk leert dat enkel Toyota een bedrijf is met ballen en een terugroepaktie doet. Veiligheid voor alles, blijkbaar moet hier eerst een ongeluk gebeuren. treurig.
Hahaha! PON en terugroepacties....
Denk je dat?haha, de praktijk leert dat enkel Toyota een bedrijf is met ballen en een terugroepaktie doet. Veiligheid voor alles, blijkbaar moet hier eerst een ongeluk gebeuren. treurig.
Je bedoelt die melding van koelvloeistof onder niveau? Heb je die melding meerdere keren gekregen? Contact tussen koelkanaal en cylinder klinkt behoorlijk dramatisch.Hetzelfde probleem gehad, maar direct vanaf levering eind december, bleek een productiefout in de kop. Freesfout tussen koelkanaal en cylinder.....Kop vervangen, nu alles prima.
Ik zag niets in zijn handtekening. maar hij heeft het over "levering december". Dus misschien net overgestapt?
Ik had dit weekend opeens een waarschuwing (rood!) dat ik de koelvloeistof moest bijvullen. En inderdaad was die onder het minimum gezakt. Heb ik nog bij geen enkele wagen ooit meegemaakt dat ik dat moest bijvullen. Moet ik me zorgen maken?