Het lijstje lijkt lang omdat er diverse items meerdere malen opgesomd worden.
(chronologisch denk ik)
Toch zijn enkele punten in dit lijstje in dit forum vaker naar boven gekomen en zijn best wel verontrustend.
(olie verbruik)
Andere zaken zijn het beruchte "product eigenschap" en zijn voor sommigen alleen maar storend. (Bij regen slecht zicht bestuurdersraam, zijspiegel)
Ik hoop dat het bij incidentele zaken blijft en dat e.e.a. naar tevredenheid opgelost wordt. En daar schort het meestal aan.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik een van de allereerste combi's heb (juni 2013)
Alleen in de 1e week na aflevering ben ik een keer terug geweest omdat er iets niet goed gegaan is met het verwijderen van de transport beveiliging. Sindsdien geen dealer gezien.
Het enige wat me stoort is het lichte onderstel gebonk bij bijvoorbeeld klinker weggetjes en het slechte zijraam zicht bij harde regen.
Verder absoluut geen problemen zoals olie verbruik, verkeerde tank indicatie etc...
Moet wel gezegd worden dat ik alleen een radio bolero met bluetooth ondersteuning als optie heb en geen andere buiten de standaard elegance opties.
Wat bedoel je trouwens met "verkleving van elektronica" ?
Is een nieuw begrip voor mij