spreek je richting de microfoon Yves? (dacht dat die ergens in de verlichting van de dakhemel hangt)Ik heb iets raar voor ivm het pano dak.
De doek die je open en dicht schuift, onder het pano dak kan blijkbaar niet helemaal toe bij mij.
Volgende week naar de dealer voor een controle.
Grootste probleem bij mij is echter de voice control , die stem doet precies of ik spreek pools...
Ik zeg: radio, dan zegt zij: bel jos proft... Ik zeg navigatie dan zegt de stem; bel jan...
Herkennen jullie dit zo'n beetje of spreek ik echt zo slecht Nederlands?
Ik let op m'n articulatie en spreek luid en (in mijn opinie) duidelijk...
Ik heb iets raar voor ivm het pano dak.
De doek die je open en dicht schuift, onder het pano dak kan blijkbaar niet helemaal toe bij mij.
Volgende week naar de dealer voor een controle.
Grootste probleem bij mij is echter de voice control , die stem doet precies of ik spreek pools...
Ik zeg: radio, dan zegt zij: bel jos proft... Ik zeg navigatie dan zegt de stem; bel jan...
Herkennen jullie dit zo'n beetje of spreek ik echt zo slecht Nederlands?
Ik let op m'n articulatie en spreek luid en (in mijn opinie) duidelijk...
heb nog geen enkele kinderziekte kunnen ontdekken (gelukkig maar). CC werkt, bluetooth, voice control, xenons ook.
had alleen last van een wat moeilijke deurklink aan de passagierskant, maar de garage heeft dit met wat kruipolie kunnen oplossen
Relevant voor het topic;
Los van het feit of ik jouw goedkeuring heb, gaat het erom dat ik het probleem met de tankinhoud niet ervaar
*) Gaat ook niet op, @micky - je weet niet zeker ofwil je een echt resultaat, dan vul je tot bovenaan en weet je zeker *) dat je de zelfde hoeveelheid getankt hebt
Vers knop heb ik niet maar mijn Lampjes zijn even felis het bij iedereen zo dat de centrale vergrendelingsknop (achter de pook) feller brandt dan bv. de start/stop-knop of VRS-knop?
- Diverse olie meldingen, meerdere malen bij moeten vullen
- Problemen met bandenspanningssysteem
- Navigatie traag, vastlopen, iconen ontbreken radio
- Verbreken bluetooth verbinding, of bij tot stand maken van oproep de oproep niet horen (geen geluid)
- Storingsmeldingen weergave bij cd, media en USB
- Wegvallen navigatie, vastlopen of zwart scherm of bij invoeren adres gegevens niet beschikbaar
- Bij regen slecht zicht bestuurdersraam, zijspiegel
- Na bezoek garage en update radio/navigatie traag opstarten, regelmatig vastlopen navigatie, leeg maxidot scherm
- Bijrijders portierhendel zwaar tot soms niet normaal te openen
- Lang nadraaien ventilator bij zowel korte als lange afstanden
- Sinds kort aantal keer te maken gehad dat de blazer/ventilator in de auto nauwelijks functioneerde en dat hij op de hoogste stand amper lucht blaast, tevens met of zonder AC
Denk een geval van nederlandse luiheid van de zenders. In Duitsland komen logo's etc wel vanzelf in de radio .....Dat zelfde denk ik over jou. Voorbeeldje: logo's van de diverse radiostations komen niet vanzelf in de radio. De poster denk van wel.
Herkenbaar ........ helaas nog wel meer issues :
- Front Assist leidt een eigen leven, spontaan de rode chevrons in maxidot display terwijl er niemand voor je rijd
- afremmen op de motor werkt niet. Wagen gaat versnellen als je bergafwaarts rijd
- climate control : regelmatig behoorlijk koude en warme pieken in temperatuur terwijl climate control juist een regelmatige temperatuur zou moeten geven
Hmm dat van die frontassist weet ik niet, maar Afremmen op de motor werkt niet? tja de ene auto remt meer af op de motor dan de andere, dat is geen kwestie van wel of niet werken lijkt me, zeker van de helling af.
een climate control geeft gewoon koude luchtstoten als het systeem dan nodig vind, zeker als er plotseling licht op de lichtsensor (zonnesensor of hoe dat ding ook heet) komt, heel normaal dat een climatronic ook onprettig aan kan voelen hoor.
je stelt hem bijv. in op 18 graden, dan gaat hij daar zo snel mogelijk naartoe, dus veel koude lucht, zet je hem op 26 graden, dan gaat hij ook daar zo snel mogelijk naartoe, gevolg hete lucht.