Ziet er idd uit als gelakt alu en niet als verchroomd metaal, ik zie een duidelijke aluminiumstructuur lijkt wel.
Dit ziet eruit als een materiaalafwijking en geen vocht ofzo. Apart... Maar niet echt storend, of wel?
Gisteren de auto eens lekker met de hand gewassen en goed in de was gezet.
Wat me opviel was bij enkele chromen sierstrips een melkachtige vlek zit. Dat heb ik al eerder opgemerkt maar dacht dat het vervuiling was. Maar ik krijg het niet schoongemaakt.
Best wel een lelijk gezicht. Zeker wetende dat ze er zitten.
Hebben de andere O3 broeders dit ook waargenomen ?
Zal dit binnenkort met de dealer opnemen.
Het gaat om de sierstrip zelf.
Bijgevoegde foto maakt het een beetje duidelijk. Het is wel lastig om het goed op de foto te krijgen.
De vlek is bij sommige kijkhoeken of lichtinval hoeken minder goed te zien.
Bekijk bijlage 19883
Het zit m.i. in of onder de blanke laklaag.
ja dat herken ik, ik kan alleen nog niet met de DAP aan de gang om deze swirl-vrij te maken omdat er een waxguard behandeling op zit.Hallo,
op mijn OIII EBL zit aan de portieren een glimmende lijst. Ik heb vorige week zelf de auto gewassen, maar deze lijst zat daarna vol met krassen (en ja ik heb echt deze twee/drie keer gespoeld . Iemand anders ook deze ervaring?
Daarnaast binnenkort nog even naar de dealer voor het feit dat mijn stuur niet helemaal recht staat (vanaf levering).
Maar het ergste is nog, er zit een spook in mijn auto
Aangezien de auto om de hoek staat ben ik even wat foto's gaan maken. Daarbij heb ik in het bijzonder gelet op de chromen lijsten, en ik zie nu dat ik ook op verkleuringen had moeten letten.
Het viel me op dat de chromen lijst overal mooi ruimte heeft, behalve bij de bestuurder. Daar zit het zo ongeveer tegen elkaar aan (zie foto)
Verder kon ik maar 1 afvalbakje in de auto zien. en ontbreekt de chromen strip (door de FA vermoed ik) op de voorbumper.