Wellicht kan topicstarter vertellen hoe het werkt? Er zijn meer mensen die het willen gebruiken maar nu nog steeds niet weten hoe het werkt. (Waaronder ikzelf).
Precies!Bedoel je over de rechterbuitenspiegel die automatisch kantelt bij het inschakel van de achteruit?
Precies!
Raar dat het enkel icm elektrische stoelen zou kunnen. Op m'n Golf 6 zit het ook en ik heb geen elektrische stoelen! Is aanzetten in maxidot systeem!Bedankt hiervoor, zit ook wat in. De geheugen functie beperkt zich dus niet tot de stoel maar ook de spiegels?
Is dus logisch, de spiegels hebben geen geheugen functie dus ook geen referentiepunt om naar terug te keren.
Had een simpele toevoeging geweest met veel toegevoegde waarde...
Voor mij overigens niet, want ik parkeer altijd met de bestuurderskant bij de stoep (wat net zo lastig te zien is).
Volgens mij werkt het naar beneden kantelen bij achteruit alleen icm elektrisch verstelbare stoelen, als je die niet hebt kun je dus lang naar de functie zoeken.
Dit heb ik (met de O2) ook bij de hand gehad, bandenspanningsalarm, inderdaad ook niets te zien aan de banden. Maar ik heb het toen wel nagemeten, een band bleek wel degelijk ongeveer 0.1Bar per week te verliezen, er bleek uiteindelijk een flinke spijker in te zitten. Je gaat het pas op het oog zien als je de band echt bijna leeg is. En dat was ook ruim binnen de eerste 7000 km.Tweede euvel is de bandenspanning; deze zou niet goed meer zijn. Alle vier de banden zien er prima uit. Niet nagemeten. Maar na 7000km verwacht ik dit niet echt...
Tijdje niet op het forum geweest maar hier mijn 'opvallende zaken'; vandaag ging het waarschuwingslampje branden van mijn dimlicht (Xenon) rechts. Deze deed het niet meer. Na een 'herstart' deed deze het weer gewoon...?
Tweede euvel is de bandenspanning; deze zou niet goed meer zijn. Alle vier de banden zien er prima uit. Niet nagemeten. Maar na 7000km verwacht ik dit niet echt...