kleine antenne

Trucker

Actief lid
Hetzer dat ziet er mooi uit,deze was maar 5.70 euro? dat valt erg mee,welk type is dit evt nr.

FredV

Banned
niets moet maar lijkt me wel raadzaam.
Sensoren van de borstel zullen hem waarschijnlijk niet dedecteren !
Oke, dank, t ging mij erom dat de lange er altijd afmoet, en zou wel prettig zijn als dat met die keline niet hoeft. Denk overigens dat de man bij de wasstraat dat zelf ook wel zal weten, want hij draait hem er altijd af.

Hetzer

Forumguru
Hetzer dat ziet er mooi uit,deze was maar 5.70 euro? dat valt erg mee,welk type is dit evt nr.

Antenne is van PSA en bij Peugeot/Citroen dealers te verkrijgen ,product no. 6561.N3

Iemand op het Yeti forum , kwam met de tip, hij betaald 6,75 euro. ik heb hem vanmiddag opgehaald bij de lokale Peugeot dealer in Voorthuizen (http://versteegbuurmanvoorthuizen.web.peugeot.nl/autres-services.php), daar hadden ze hem op voorraad, en ik heb hem daar dus voor 5,70 meegekregen.

EdK

Forumguru
nee hoor, was geintje de bovenste opmerking.
Ik ga lekker aan de gang met aangeschafte antenne.
Ondanks wat ik orgineel erop krijg is de aangeschafte toch kleiner !

corsaar

Senior Member
Nou als ik het allemaal zo lees ga ik ook maar voor een kleintje.
5 cm kan hij in de wasstraat blijven zitten.

corsaar

Senior Member
Edk ik overleg alleen met mezelf, met wie overleg jij.?
Trouwens er zitten meerdere vaders met zonen op dit Forum.

Tallguy

Forumguru
3 en 5cm kan gewoon blijven zitten in de wasstraat (ook al dacht een erg behulpzame medewerker van de McCarwash 'm eraf te moeten halen...totdat ik zei dat dat niet nodig was).

:ot: was er toevallig vanochtend nog een forumlid bij de Carwash in Ede? Stond 1 auto voor mij...een cappuccino beige. We stonden even naast elkaar bij het uitzuigen van de binnenkant v/d auto.

EdK

Forumguru
:ot: was er toevallig vanochtend nog een forumlid bij de Carwash in Ede? Stond 1 auto voor mij...een cappuccino beige. We stonden even naast elkaar bij het uitzuigen van de binnenkant v/d auto.

Durfde je hem nieteens aan te spreken ??:)
Wel ik was het niet, kost me teveel benzine om daarheen te rijden als ik ze hier ook om de hoek heb !

corsaar

Senior Member
Bijvoorbeeld, wat heb jij een mooie auto, een kleine antenne is handiger
die hoeft er niet af bij een wasbeurt.

Ik heb de antenne al binnen en heb hem er direct opgezet :) zie album voor de foto's over bereik kan ik nog niks zeggen.

Bovenaan Onderaan