kleine antenne

FredV

Banned
Ik ben vandaag bij Peug geweest, nou, ze staan met hun mond vol tanden daar! Een kleine bestaat niet meneer!
Dat was ergens tussen Kampen en Lelystad ter info.
Zal eens een andere keer een nieuwe poging doen en dan neem ik het onderdeel nummer ook nog mee wat hier in de berichten staat!

Las in t Yeti draadje' korte antenne' dat die ook gewoon bij Skoda op voorraad ligt voor 5,55...

FredV

Banned
Ik ben vandaag bij Peug geweest, nou, ze staan met hun mond vol tanden daar! Een kleine bestaat niet meneer!
Dat was ergens tussen Kampen en Lelystad ter info.
Zal eens een andere keer een nieuwe poging doen en dan neem ik het onderdeel nummer ook nog mee wat hier in de berichten staat!
Heb hem vandaag bij Peugeot in Meppel gehaald, gen rpobleem, gewoon voorraad, 5,70 euri.

Ik heb hem gister ook besteld bij de Citroën in Spijkenisse. De verkoopmedewerker stond inderdaad heel raar te kijken toen ik voor een Skoda een PSA antenne kwam halen, maar hij wist precies waar ik het over had; vandaag bestellen is morgen in huis!

Brains

Nieuw lid
Hebben jullie de laatste 2mm vd schroefdraad afgezaagd? Ik was vandaag dus ook bij een psa dealer en probeerde die kleine spriet. Omdat de schroefdraad net wat te lang was sloot die antenne net niet mooi aan. Ik heb dus nog ff gewacht om 'm te laten bestellen.

Captain Hook

Forumguru
Die ebay-antenne heeft een schroefbare schroefdraad (in/uit schroefbaar). Is dus prima passend te maken.

BTW: die kleine antenne (ongeacht de herkomst) is het nieuwe kenmerk van de lezers van dit forum! :grin:
Zie je een Skoda met een mini-antenne; dan heeft 'ie 'm vast via hier! :680:

Hebben jullie de laatste 2mm vd schroefdraad afgezaagd?

Hoe heb jij dat gefixt Hetzer? Zit er een sluitringetje bij de PSA antenne, of valt het mee met de kier? Desnoods zet ik er zelf een rubber ringetje tussen zodat de antenne spatwaterdicht afsluit. Op je foto is de kier heel moeilijk te zien namelijk.

Hetzer

Forumguru
het valt mee met de kier, de antennen heeft ook een flinks schroefdraad, de antenne sluit wel gewoon aan alleen is de voet van de antenne is iets breder, en ik betwijfel dan ook dat daar vocht in kan gaan zitten.

OuweHippie

Senior Member
Korte antenne = de elite

Ik behoor sinds vanmorgen met mijn PSA-antenne tot deze illustere rijders. € 6,50. :)

FabiaGL

Actief lid
de korte antenne staat zeker mooi maar ik pas ervoor om PSA onderdelen(lees:rommel) op mijn auto te monteren. ik ben wel benieuwd of dat het signaal na het vervangen van de originele voorruit voor een ruit zonder antennedraad nog steeds goed doorkomt.

de korte antenne staat zeker mooi maar ik pas ervoor om PSA onderdelen(lees:rommel) op mijn auto te monteren. ik ben wel benieuwd of dat het signaal na het vervangen van de originele voorruit voor een ruit zonder antennedraad nog steeds goed doorkomt.

Volgens het draadje bij de yeti is er ook een korte antenne te krijgen bij de skoda dealer, hier zou je dan geen extra "rommel" hoeven te gebruiken.
Deze zou €5,50 kosten.

Captain Hook

Forumguru
Rommel?
Waar denk je dat al die fabrikanten hun 'rommel' vandaan halen? Allemaal uit lage-lonen landen.

Of je 'rommel' was grappig bedoeld, maar ontbrak de smiley. Zoniet, dan sloeg het nergens op.

Rommel?
Waar denk je dat al die fabrikanten hun 'rommel' vandaan halen? Allemaal uit lage-lonen landen.

Of je 'rommel' was grappig bedoeld, maar ontbrak de smiley. Zoniet, dan sloeg het nergens op.

Ik schreef rommel al extra tussen " omdat dit ook niet mijn mening is maar die van fabiaGL

wimv

Actief lid
Ik had er gisteren een bij de Skoda dealer gehaald (kosten 5,55 euro) maar ik heb em vandaag er weer afgehaald. Waardeloze ontvangst helaas.

Bovenaan Onderaan