Nee, dat is niet het probleem. De basis van de schroefdraad zit hoger, waardoor dat plaatje de haaievin op t dak raakt voordat het rubber die afdicht.Hebben jullie de laatste 2mm vd schroefdraad afgezaagd? Ik was vandaag dus ook bij een psa dealer en probeerde die kleine spriet. Omdat de schroefdraad net wat te lang was sloot die antenne net niet mooi aan. Ik heb dus nog ff gewacht om 'm te laten bestellen.
Ja, je krijgt daar gegarandeerd een slechte ontvangst mee.@Corsaar: ik krijg Superb winterbanden ! Moet ik me zorgen gaan maken ?
Jammer dat je skoda kleintje het niet goed doet, de franse die ik heb, werkt goed. Ook de regionale zenders.@FredV: veel beroerder als met die kleine antenne kan het nooit worden.
Qui Qui monsieurEn hij heeft tevens alle franse zenders nu ook op zijn radio !
ik krijg Superb winterbanden ! Moet ik me zorgen gaan maken ?
om on topic te blijven winterbanden is een ander draadje..Dat hangt ervanaf heb je een jongens of meisjes Yeti.
waarschijnlijk ook de reden dat de korte antenne bij iedereen werkt
maar niet bij jou.
Onzin, geeft interferentieWinterbanden werken dacht ik alleen in combinatie met de lange antenne.
En sneeuwkettingen dan? Wat is daar dan de invloed op de ontvangst? Dat is simpel gezien, toch ook een draadje?Hoe groter de band hoe meer koolstof erin zit dus hoe minder werking van de antenne !
Kun je beter een antenne draadje op je band gooien, heb je nog beter ontvangst en ook geen spriet van welke lengte op je dak !!
Heb je een strak dakkie !!