Niet samenvoegen aub.
De antenne die op de Yeti goed werkt lijkt op de fabia 2 niet goed te werken.
2 verschillende adviezen dus!
Ik heb de franse en die doet het primaklopt, maar ik heb dezelfde duitse antenne als supercows en hij heeft geen tot slecht bereik. dezelfde antenne zit ook op een yeti met volle tevredenheid.
Corsaar, heb jij de korte antenne uit duitsland die je nu op je fabia hebt?
Qua interferentie op het motormanagement zeker!!!@FredV: zou het verband kunnen houden met merk en type radio ? Mijn JVC heeft klaarblijkelijk een lange(re) antenne nodig voor een goede ontvangst.
Merk, type, lengte, soort verf???Heb onlangs ook alvast een korte antenne aangeschaft. En hoe de ontvangst is weet ik nog niet want heb het blikkie waar hij opgeschroeft moet worden nog niet
Mar hij is van vol messing en aluminium geannodiseerd en wordt binnenkort zwart gespoten met sneldrogende verf die 800 graden kan verdragen.
Je weet maar nooit of je bliikie in de fik vliegt, maar dan kan de antenne in iedergeval weer overgezet worden.
Resultaten worden in de toekomst hier op verzoek neergezet
binnenkort zwart gespoten met sneldrogende verf die 800 graden kan verdragen.
Je weet maar nooit of je bliikie in de fik vliegt, maar dan kan de antenne in iedergeval weer overgezet worden.
Ik heb bij mijn franse (ja en ik heb dus als extra de franse zenders erbij...) een rupsje kit gedaan en toen aangedraaid, waardoor de kier weg is.er zit een foutje in de schroefdraad bij mijn antenne waardoor het schroefdraad niet ver genoeg doorloopt.
Daardoor blijft deze te ver uitsteken