kleine antenne

EdK

Forumguru
die antenne gaat toch ook op een blikkie met vier wielen ?
zo ja, lijkt het me niet uit te maken waar het staat !
Beide kunnen er van leren lijkt me zo !?

Rosinfield

† In Memoriam
Heb idd lange tijd gewikt en gewogen op welk van beide draadjes ik het zou zetten. Dacht dat dit mooi aansluit bij het plaatje van Fred. Meteen weer een nieuwe dimensie eraan toegevoegd: mat vs bling! Het blijft een onuitputtelijk onderwerp.

NielsW

Lid
Daar lijkt het wel op, het ontvangst is namelijk zelfs ook zonder de dak antenne, bijzonder goed !!!
Hier de foto's van de PSA antenne

2zscsg4.jpg

Ik zie geen kiertje op de foto van Hetzer, waar hebben we het dan over dat deze te kort/lang is?

Hetzer

Forumguru
klopt 6,5 cm !!, ik heb persoonlijk ook geen last van de "kier"
Ben afgelopen week met de auto naar Bremen gewees, ontvangst is ook in Duitsland perfect.

inir

Lid
@Hetzer, is er een artikelnummer/bestelnummer of een site waar je deze antenne (6,5 cm) kunt bekijken of kan bestellen ?

EdK

Forumguru
15 pagina's ???

Moet je in de instelingen het zo instellen dat er 30 beriichten op een pagina staan !
Heb je nog maar 5 pagina's !
Maar wij mogen ze wel doorlezen voor de nummers zodat jij het niet hoeft te doen ?
Zo werkt het hier niet !
Nummer heeft ie opgeschreven van plastic zakkie , en toen antenne geplaatst en zakkie weggegooid !
En die is al in alkmaar op de vuilverbanding nu dus tot warmte en elektra omgezet

Dus tjsa wordt het toch lezen ( mwah 15 keer klikken en scrollen totdat je de foto van t zakkie ziet !:1884:

Tijdens onze eerste kilometers in de Greenline hebben we onderweg, bij de Citroën dealer, ook even een kleine antenne gekocht, we hebben er nog te weinig ervaring mee om te zeggen of hij 100% naar wens werkt. Wordt vervolgd...

De kleine antenne van Peugeot zit sinds enkele weken op mijn Fabia en deze werkt perfect.
Totaal geen verlies merkbaar van het ontvangen signaal.

NielsW

Lid
Ik heb dus ook een frans onderdeel bovenop mijn duiter/tsjech zitten. Voor het korte stukje kan ik zeggen dat het me niet tegenvalt. Geen signaalverlies.

kort of lang; that's the question

Tja, de Fabia is al gespot door personen die menen dat de houderschapsvrije autorijders onterecht bevoordeeld worden.
Kort gezegd; ze zijn jaloers.
Helaas blijft het daar niet bij, want ik heb al een aantal keer gelezen, dat juist de Fabia Combi Greenline het slachtoffer is van deze vandalen, door onnodig beschadigingen aan te brengen.

En ja, zo'n lekker kort antennetje loopt echt in de "smiezen"; is een uitnodigende prikkel om er zo af te knakken.......!!

Dus toch weer terug naar de lange soepele.... ;)

corsaar

Senior Member
En ja, zo'n lekker kort antennetje loopt echt in de "smiezen"; is een uitnodigende prikkel om er zo af te knakken.......!!

Dus toch weer terug naar de lange soepele.... ;)

Ik denk niet dat het enig verschil maakt voor de echte vandaal.

Bovenaan Onderaan