wanderer
Senior Member
ander draadje.....!!!Maar Niels, hoe bevalt je auto nu????
ander draadje.....!!!Maar Niels, hoe bevalt je auto nu????
ander draadje.....!!!
Nee joh, Wanderer bedoelt dat ik een andere draai geef aan de antenneben jij nu ook al mod.?
Welkom in de club van klein maar fijnHeb gisteren na het werk de kleine antenne bij de peugeot-dealer opgehaald voor €5,70.
.
ik vond die antenne afschuwelijk.Nee voor de Fabia II en hij ging er gelijk een aantal op voorraad leggen.
@Nielsw
Dan even bij de bouwmarkt een doosje met kraanrubbertjes halen
Volgens mij, altihans bij mijn peugeot antenne was dat zo, is het schroefdraad helemaal niet te lang.Is een mogelijkheid, kunt ook eerst even een moertje op draad draaien en dan het te lange draad langs een slijpsteen halen ( of vijlen )
Hierna moertje er weer even afdraaien en de boel ontbramen en dan op het dak draaien.
Voordeel hiervan ? je hoeft niet langs een bouwmarkt, het scheelt weer brandstof, en het is uiteindelijk nog netter ook !
Probleem altijd bij de bron aanpakken, in dit geval draadeind is te lang dus die inkorten !!
Ik heb in eerste instantie ca 0,5 mm van het schreofdraad afgezaagd, dat hielp niet, de antenne zat nog net zo ver van de antenne voet af als daarvoor.Nee Edk Het rubber is te hoog opgestroopt.
Als je het draadeind korter maakt past het niet meer (te kort draadje)
U heeft toch een andere, een bling bling die van mij is matDit is de mijne. Paste perfect en werd met rubbertje (en extra 6mm verloopstukje) geleverd. Past perfect, zoals je ziet.