kleine antenne

josk

Lid
@Supercows zet je foto's ook even bij de Fabia II foto's Group, vanwege de kleur, antenne, bekleding en dorpellijsten. Maakt het voor een hoop mensen makkelijk een beeld te krijgen van de verschillende opties.

FredV

Banned
Ik heb de antenne al binnen en heb hem er direct opgezet :) zie album voor de foto's over bereik kan ik nog niks zeggen.
Hij is heel mooi, de antenne en je GL.
Je hebt dezeflde dorpelbeschermers als ik, zie ik. Ik heb er ook op de achterbumper, zie mijn album.

@Supercows zet je foto's ook even bij de Fabia II foto's Group, vanwege de kleur, antenne, bekleding en dorpellijsten. Maakt het voor een hoop mensen makkelijk een beeld te krijgen van de verschillende opties.

Waar?

@fredv die heb ik ook :) alleen niet helemaal op foto. Was met levering niet binnen en is er 1 week later op gezet :)

Heb je die duitse antenne voor de yeti/octavia gekocht?

Yep, ebay die van 8,99 + verzendkosten = 10,89

josk

Lid
@Supercows: Als je lid bent van de social group, kan je als je in het overzicht van de foto's op add picture clicken rechtsboven

Vraagje,

kun je de oude antenne er zo afschroeven en vervangen voor de nieuwe kleine. er zit toch zo`n anti diefstal antenne standaard op die je er dus niet af kunt schroeven??

hoe is het ontvangst?

corsaar

Senior Member
Kan gewoon Fabia2NH geen enkel probleem.
Nogmaals wil je een korte van de peugeot dealer type 6561 N3 6,75 euro
dan kan hij er zo op.

Hetzer

Forumguru
Vraagje,

kun je de oude antenne er zo afschroeven en vervangen voor de nieuwe kleine. er zit toch zo`n anti diefstal antenne standaard op die je er dus niet af kunt schroeven??

hoe is het ontvangst?

Je draait hem er zo af, ontvangst is ook goed, geen verschil met de originele

corsaar

Senior Member
Even een aanvulling: Goedkoper dan ebay

Net even een andere gehaald bij de peugeot dealer.
Type 6561 N3 5 cm lang prijs € 5.55

Hetzer

Forumguru
Wel grappig is dat de prijzen zo varieeren, die van mij was 5,70 , die van jouw 5,55 en bij een andere dealer 6,70
De antennen is wel een stuk goedkoper dan op Ebay, ik snap ook niet waarom iedereen niet naar de Citroen.Peugeot dealer rent??!??!?!?:1884

Het begint er op te lijken dat de prijzen een beetje gelijk getrokken worden.
Vandaag ook een sprietje besteld ( 6561 N3) bij een peugeot dealer en de prijs is daar ook €5,70.
Hij kon me niet garanderen dat deze past , maar na alle info op dit forum durf ik dit financieele risico wel aan.

Hetzer

Forumguru
@Supercows, ik rij er nu sinds donderdag mee rond, van Gelderland (Voorthuizen) naar Zuid-holland, in het weekens naar Noord-Holland geweest en vandaag weer naar Gelderland en ik kan zeggen dat het ontvangst van de PSA 5 cm antenne, bij mij in ieder geval gewoon perfect is..

Daar lijkt het wel op, het ontvangst is namelijk zelfs ook zonder de dak antenne, bijzonder goed !!!
Hier de foto's van de PSA antenne

2zscsg4.jpg

Deze lijkt trouwens langer dan die van Ebay! de mijne dus..

Wasmachineman

Forumguru
Ik ben vandaag bij Peug geweest, nou, ze staan met hun mond vol tanden daar! Een kleine bestaat niet meneer!
Dat was ergens tussen Kampen en Lelystad ter info.
Zal eens een andere keer een nieuwe poging doen en dan neem ik het onderdeel nummer ook nog mee wat hier in de berichten staat!

Bovenaan Onderaan