gdisselkoen
Forumguru
Tja, bij de Peugeot lieten ze ook los, hebben ze ook vast gekit bij de Peugeot garage. Apart volk, die monteurs.
Stiekem zijn die inbouwnavi's best achterhaald. Ik gok dat onze volgende leaseauto's gewoon OTA systeem- en kaartupdates krijgen. Ik kan niet wachten.
Dan ga ik jou vast nog tegenkomen. Of je dat nu leuk vind of nietAbsoluut waar. Het is inderdaad allemaal sterk verouderd en dat in deze tijd van technologie. Kom maar op met die gadgets vanaf 1 feb waarschijnlijk ook elke dag op en neer naar de 2e Maasvlakte voor een projectje.
In principe is daar met Carplay al een start mee gemaakt. Je kan dan navigeren met je telefoon op het grote scherm.
Klopt, maar dat werkte dusdanig slecht dat ik Carplay volledig heb uitgeschakeld.In principe is daar met Carplay al een start mee gemaakt. Je kan dan navigeren met je telefoon op het grote scherm.
Vorige week heb ik de superb binnegedaan voor onderhoud ,
Er werden daarbij 2 terugroepacties gedaan .
De ruitensproeiers deze werden vervangen en staan nu perfect op de ruit gericht.
Ook de loskomende sierlijsten (Volgens mijn weten de achterste die loskomen die doordat deze bkeven haken achter de rubber van de voordeuren )
Er werd gezegd voor de afspraak dat deze rubbers die de sierlijsten vast houden niet voldoende spanning geven , dus gingen ze deze aanpassen .
Paar dage nadien ging ik tanken en zag ik een rare bluts in de lijsten , precies of deze waren te hard ingeduwd bij het plaatsen.
Ik naar skoda , de werkplaatsverantwoordelijke vertelde me dat ze aan de achterdeursierlijsten niets gedaan hebben terwijl deze het probleem zijn en terwijl ze na men onderhoud beduidend properder waren dan de rest van men wagen ..
Geen verdere discussie er worden nieuwe lijsten enzo besteld in garantie , ik hoop dat dot eindelijk opgelost wordt
In principe is daar met Carplay al een start mee gemaakt. Je kan dan navigeren met je telefoon op het grote scherm.
Tsja zou zeggen RTFM is een boekje waar je ook voor betaald hebt en geen geluid maakt of je moet het hard op tafel laten vallen.....Auto gestart en de gordel om. . . . . .
Pling - Ruitensproeiervloeistof bijna leeg
Pling - Tank bijna leeg
Plong - Versnelling in de achteruit.
biepbiepbiep - geparkeerde auto achter mij
biepbiepbiep - lantaarnpaal voor me
Plong - Weer in de achter uit.
En dan ben je opweg naar een tankstation. . . . .
Plong - maximum snelheid overschreden.
[Sarcasme uit]
Onzin, beetje pur erom heen en je hoort geheel niets meer, doen ze bij peutgeot ook !!!!Kan alleen maar de richtingaanwijzer geluid maken.
Het is vrij gebruikelijk om dat wat los zit, vast te zetten met kit.
In de bouw hebben ze daar een mooi gezegde voor: Daar waar de vakman ophoudt, begint de kit.
Maar krijg je geen piepje als de temperatuur onder de 4 graden komt ?????
Bijkomend voordeel: je kunt je fitnessabonnement meteen opzeggen.Kan alleen maar de richtingaanwijzer geluid maken.
Ach dan is het onnodig om te piepen, je moet dan toch al je ramen krabben en omdat kleine henkie dan toch al is gekrompen tussen de ballekes , hoeft dat piepje toch niet meer.......Start je de auto bij -3 en blijft het -3 dan hoor je nooit een piepje. Beetje bijzonder.
Bij het starten word je geacht even het dashboard te scannen - die controlelampjes branden immers niet voor niks. En als je dat doet, zul je zien dat die temperatuuraanduiding bij 4 graden of lager een aantal seconden knippert, om de aandacht te trekken.Start je de auto bij -3 en blijft het -3 dan hoor je nooit een piepje. Beetje bijzonder.
En dan te bedenken dat de Lada en de Leopard gebaseerd zijn op het zelfde onderstel.Bijkomend voordeel: je kunt je fitnessabonnement meteen opzeggen.
Lang geleden reed een collega van mij in zo'n ding zonder stuurbekrachtiging. Een Leopard krijg je makkelijker de hoek om...