Van Hoften
Forumguru
Oooohhh, TB. Dat geldt hier als een scheldwoord!
Welke Ames? ben een paar keer in Dordrecht geweest en heb daar (afgezien van de omgeving) geen slechte ervaringen mee. (en ik kom uit Almere!, en rijdt daar dus een stukje voor om)Ames??
Ik wacht al bijna half jaar op vervangend deurpaneel.
@B.Stuurder, je hebt gelijk. Ik ga het binnenkort melden, want idem ervaringen als voorgaande berichten over plotselinge remactie EN het feit dat de auto soms NIET remt hoewel dat wel zou moeten!
Ja ik ga het ook melden @B.Stuurder . Nog 1600km tot de beurt dus het wordt hoog tijd voor een afspraak.
Ik teken alvast het antwoord van de dealer op. "We hebben een software update gedaan en hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn. Kijkt u het even aan"
Ben benieuwd, want vind het wel erg jammer als je van de acc en front assist niet op aan kunt.
Hoi,
Heb jij al een oplossing aangeboden gekregen door je dealer.
Ik heb nog steeds problemen.
Ik kan hier niet zo om lachen hoor. Wel een auto leveren maar als er een probleem is dan nemen we de klant niet serieus? Witheet zou ik worden, je hebt een filmpje en al en dan ben jij gek omdat hun lijstje klopt. Koekoek, hoe is het? Hier zou ik toch minimaal een email aan wijden naar PON om in elk geval deze dealer onderuit te halen en aangeven dat je een advies wilt van PON naar welke andere dealer je kunt gaan om dit probleem opgelost te krijgen en wel binnen 1 bezoek! Stuur meteen even een cc aan je leasemaatschappij met de vermelding dat de laatste factuur onterecht was.. maar ik word het waarschijnlijk vanzelf weer echt zat als het vaak genoeg niet werkt en dan ga ik wel weer. Wel naar een ander. Ik ben met deze dealer wel klaar. Zij met mij ook heb ik het idee
Jij hebt tenminste al wel een nieuwe rollo achter. Alhoewel die van mij het na de aanrijding van achteren wonderbaarlijk goed doetBen heel strijdvaardig, maar heb nog wat meer op de agenda dan herhaaldelijke dealerbezoeken voor hetzelfde probleem...
PON is net als de Officier van Justitie; bezwaren worden ongezien ongegrond verklaard.Hier zou ik toch minimaal een email aan wijden naar PON
Overstekend wild? Kijk even onder je auto of er misschien een wildzwijn onder hangtGisteravond reed ik om 23:30 op een lege A1 op de Veluwe, waar geen auto voor me, of naast me te zien was, en de snelheid ging terug van 160 naar 140 door een auto in de maxidot. Gas bijgegeven en door die auto heen gereden, daarna was alles weer in orde.
Zou kunnen, aangezien ik er met de O3 en een open radar nooit last van heb. Ik hoor dit ook niet van andere O3 bezitters. We kunnen dat straks gaan zien, wanneer de O3FL gaat rijden, want die heeft hetzelfde concept qua radar.Zou het design van de radarbescherming er voor kunnen zorgen dat er toch vuil achter komt, ofzo?
Ach ja, maar naar dealers die niet presteren zijn ze wel fel hoor. En met dat filmpje in de hand hebben ze wel iets uit te leggen wanneer er een ernstig ongeluk ontstaat door falen van de radar en er komt boven water dat dit probleem gekend was. Maar dat is dan wel een beetje te laat helaas.PON is net als de Officier van Justitie; bezwaren worden ongezien ongegrond verklaard.
Het probleem met de radar begint bij mij nu ook te komen.
Gisteravond reed ik om 23:30 op een lege A1 op de Veluwe, waar geen auto voor me, of naast me te zien was, en de snelheid ging terug van 160 naar 140 door een auto in de maxidot.
Ben wel nieuwsgierig hoe dat filmpje eruit ziet. Ik heb echt geen problemen met de ACC. Deze werkt zoals ik verwacht (misschien iets teveel technische kennis)Dus heb ik een filmpje gemaakt van de "verdwijnende" auto in de maxidot terwijl er een auto voor me reed.
Toen ik aangaf daar toch niet heel tevreden van te worden kreeg ik als antwoord dat ik zelf al aangegeven had dat de radar onderweg naar Oostenrijk wel vuil was door sneeuw en pekel
En een stuk minder gevaarlijk!Ben wel nieuwsgierig hoe dat filmpje eruit ziet. Ik heb echt geen problemen met de ACC. Deze werkt zoals ik verwacht (misschien iets teveel technische kennis)
De opmerking over de sneeuw en pekel slaat nergens op. Na 2 sneeuwvlokken kapt de radar ermee met een melding in het scherm. Dan werkt de ACC compleet niet meer, en is iets anders dan verdwijnende auto's..
De eerste agent die op woensdag op dat tijdstip daar op de A1 gaat staan moet ik nog tegenkomen.Denkt de radar voorin dat ie ook moet remmen voor politiecontroles soms? Dan zou ik er niks aan veranderen
Ja dat witheet worden is mij ook al gelukt. Alleen op dit moment echt piekdrukte en dan heb ik weinig zin in eindeloze discussies bij de dealer. Maar ik heb nu de leasemaatschappij en wagenparkbeheerder erop gezet. Want je hebt zeker gelijk dat het hier niet bij moet blijven.Witheet zou ik worden, je hebt een filmpje en al en dan ben jij gek omdat hun lijstje klopt. Koekoek, hoe is het?
Zou het design van de radarbescherming er voor kunnen zorgen dat er toch vuil achter komt.
Had op mijn Golf ook een open radar en dat werkte primaZou kunnen, aangezien ik er met de O3 en een open radar nooit last van heb
Zal eens kijken hoe ik die kan posten. Heb je een link voor nodig. En ik ben waarschijnlijk een van de weinigen zonder youtube accountBen wel nieuwsgierig hoe dat filmpje eruit ziet.
Vimeo werkt ookJa dat witheet worden is mij ook al gelukt. Alleen op dit moment echt piekdrukte en dan heb ik weinig zin in eindeloze discussies bij de dealer. Maar ik heb nu de leasemaatschappij en wagenparkbeheerder erop gezet. Want je hebt zeker gelijk dat het hier niet bij moet blijven.
Had op mijn Golf ook een open radar en dat werkte prima
Zal eens kijken hoe ik die kan posten. Heb je een link voor nodig. En ik ben waarschijnlijk een van de weinigen zonder youtube account
Thx. Ik ga even experimenteren. Wordt vervolgdVimeo werkt ook
Zelf heb ik geventileerd leer. Maar gelukkig geen gekraakEffe een rare opmerking. Veel mensen klagen namelijk over gekraak in de auto.
Vroeger, toen ik nog jong en knap was, had ik een lederen broek. (ja echt waar)
Als ik dan op visite ging en die mensen hadden dan een leren bank, klonk er genant gekraakt waardoor je je nog maar nauwelijks durfde te bewegen.
Aldus; Hebben vooral de rijders met een lederen interieur last van gekraak?